Francuski proizvođač u Frankfurtu je prikazao osvježenu gamu s dva nova modela iz srednje klase i predstavio novi dizajn.
Novi Megane, koji je izložen na štandu Renaulta u Frankfurtu, duži je i širi od prethodnika, ali je istovremeno niži od aktualnog modela za 25 mm.
Karoserija je u nivou prednjih kotača proširena za 47 mm, a kod zadnjih za 39 mm. Međuosovinski razmak porastao je za 28 mm, pa će putnici imati više komfora nego u prethodnoj generaciji.
Franck Le Gall, koji potpisuje dizajn eksterijera, dodao je nekoliko kromiranih detalja kako bi auto imao luksuzniji izgled.
Osim standardne verzije, u ponudi će biti i sportska GT verzija, koja je opremljena Renault Sport 18 inčnim alu felgama i obojana u posebnu nijansu plave boje.
U odnosu na obični Megane, GT ima i drugačiju masku hladnjaka, branik agresivnijeg dizajna, dvije ispušne cijevi, zadnji difuzor…
Unutrašnjost nove generacije kompaktnog hatchbacka, u kojoj dominira veliki ekran multimedijskog sustava, praktično je preslikana s modela Talisman.
U početku, kupcima na raspolaganju će biti šest motora – tri dizelaša i isto toliko benzinaca.
Dizel ponuda obuhvaća dCi jedinice sa 90 ks (66 kW), 110 ks (81 kW) i 130 ks (96 kW).
Oni koji se odluče za benzinske motore imat će mogućnost izbora između TCe agregata sa 100 ks (74 kW), 130 ks (96 kW) i 205 ks (151 kW).
Osim standardnog šestobrzinskog ručnog mjenjača, dostupna je i EDC transmisija s duplim kvačilom, i to kod dCi 110 verzije (šest stupnjeva), kao i u modelima TCe 130 i TCe 205 (sedamostupanjski prijenos).
Najsnažniji model (do pojave nove generacije R.S. verzija) bit će Megane GT sa 205 ks, koji će imati mogućnost upravljanja na sva 4 kotača i sportski podešen ovijes.
Novi Megane u europske prodajne salone stiže početkom 2016.
Francuski proizvođač u Frankfurtu je izložio i model Talisman (u sedan i Estate karavan verziji), koji će na tržištu zamijeniti posustalu Lagunu ali i top limuzinu Latitude.
Automobil je dugačak 4,85 m, širok 1,87 m i visok 1.46 m. Međuosovinski razmak dostiže 2,81 m.
Talisman Estate duži je od sedana za 10 mm (4.860 mm), dok su širina, visina i međuosovinski razmak ostali isti.
Limuzina raspolaže velikim prostorom za odlaganje prtljage koji dostiže 608 l. Zanimljivo je kako karavan zaostaje za limuzinom kada je riječ o baznom prtljažnom prostoru.
Naime, Talisman Estate raspolaže sa 572 l, ako se računa samo do pregrade koja se nalazi u visini gornjeg ruba naslona zadnjih sjedišta.
Kupcima će na raspolaganju biti dva benzinca i tri dizelaša.
Benzinske opcije uključuju turbo-punjene motore TCe 150 i TCe 200 (sa 150, odnosno 200 ks), koji su povezani isključivo sa sedmobrzinskim automatskim mjenjačem sa duplim kvačilom.
Oni koji se opredjele za dizel varijantu, mogu birati između dCi 110 i dCi 130 jedinica. Ova dva motora kombiniraju se sa šestostupanjskim ručnim ili dodatnim sedmobrzinskim mjenjačem sa duplim kvačilom.
U ponudi biti će i dCi 160, twin turbo-dizelaš kod kojeg se snaga na kotače prenosi pomoću šestobrzinskog automatika s duplim kvačilom.
Prodaja bi trebalo početi na jesen, nakon sajma u Frankfurtu. Cijena za sada nije poznata.
Komentari