Podaci o prodanih preko 57 milijuna nosača glazbenih zvijezda K-pop scene odnose se samo na fizičke nosače zvuka. Prema izvješću HYBE i SM Entertainment fizički nosači zvuka činili su najveći dio prodaje.
Prema podacima objavljenima krajem prošle godine, koje je objavio Gaon Chart – južnokorejski ekvivalent Billboard ljestvicama, 400 najboljih albuma u toj zemlji ukupno je prodano u više od 57 milijuna fizičkih primjeraka u cijelom svijetu. Ta je brojka povećanje od gotovo 37 posto u odnosu na 2020. godinu, kada su se albumi iz Top 400 prodali u nekih 42 milijuna primjeraka. Južnokorejski glazbenici prodali su 25 milijuna fizičkih albuma 2019., a 2018. godine su prvi put premašili granicu od 20 milijuna.
Prema anonimnim izvorima bliskim K-pop industriji nagli porast prodaje albuma mogao bi se pripisati obožavateljima koji su pribjegli kupnji većeg broja albuma tijekom pandemije COVID-19, umjesto da prisustvuju K-pop koncertima i događajima uživo. “Fizička prodaja albuma mogla bi se malo usporiti ako se koncerti ponovno normaliziraju, ali će se trend rasta vjerojatno nastaviti srednjoročno i dugoročno” , izjavio je Kim Jin-woo, viši istraživač Gaon Charta.
Objavljen je i podatak po kojem su dva izvođača činili većinu prodaje, a riječ je o grupama BTS i Seventieen. Tako su te dvije K-pop grupe zajedno prodale preko 15 milijuna primjeraka svojih albuma.
Glavni oslonac K-pop industrije SM Entertainment, koji predstavlja vrhunske K-pop grupe kao što su NCT, aespa, EXO itd., zabilježio je prodaju od 17,6 milijuna primjeraka.
Komentari