Zvijezda šestu godinu za redom potvrđuje vodeću poziciju na tržištu prema BRANDscore listi snage brandova u Hrvatskoj

Autor:

Press

Najsnažniji brand u Hrvatskoj je Zvijezda majoneza koja je prvi put zauzela vodeće mjesto na BRANDscore listi snage brandova u Hrvatskoj.

Na drugom je mjestu Suncokretovo ulje. Zvijezda je tako i ove godine potvrdila vodeću tržišnu poziciju budući da ima 2 proizvoda u top 3 hrvatska branda, dok se u top 10 najsnažnijih hrvatskih brandova nalazi ukupno 4 Zvijezdina branda. Tako je Zvijezda Ketchup u ovom valu istraživanja na 6. mjestu, dok je tvrdi margarin na 10. mjestu.

Navedeni podaci dio su BRANDpuls istraživanja odnosa potrošača prema brandovima. Istraživanje se redovito provodi dugi niz godina, a u razdoblju rujan/listopad 2022. obuhvatilo je uzorak od 1.476 brandova unutar 67 FMCG kategorija u Hrvatskoj o kojima je  svoje mišljenje dalo 1.800 ispitanika.

Najsnažniji hrvatski brand – Zvijezda majoneza – neizostavan je dodatak brojnim jelima, a otkad se počela industrijski proizvoditi 1959. godine u tadašnjoj Tvornici ulja postala je sastavni dio gotovo svake domaće kuhinje. Radi se po tradicionalnoj recepturi, od svježih žumanjaka i suncokretovog ulja, bez dodanih konzervansa, aroma i stabilizatora. Vječni je klasik uz kojeg su odrasle mnoge generacije, a dobitnik je i znaka Hrvatske kvalitete.

Press

Proizvod koji je zauzeo drugo mjesto je Zvijezda Suncokretovo ulje. Njegova vrhunska kvaliteta čini ga idealnim izborom u pripremi svih vrsta jela. Prirodan je izvor vitamina E i nezasićenih masti te se preporučuje za kuhanje, pečenje, prženje i pripremu svih hladnih jela.

“Zahvaljujemo potrošačima što su još jednom prepoznali kvalitetu naših proizvoda i time nam ukazali povjerenje. Jako smo ponosni na činjenicu da imamo 2 proizvoda u top 3 najjača brenda, čime smo još jednom potvrdili jedinstvenu poziciju na tržištu kao lideri u industriji”, rekao je Gašpar Novak, direktor marketinga i razvoja Zvijezde.    

Zvijezda ima tradiciju inovacija dulju od stoljeća te predvodi trendove na domaćem tržištu. Zvijezda ujedno i kontinuirano daje svoj društveno odgovorni doprinos kroz suradnje s Hrvatskom udrugom za sindrom Down, Hrvatskom udrugom za školovanje pasa vodiča i mobilitet te Udrugom slijepih Zagreb.

 

OZNAKE: BRANDscore, zvijezda

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.