ŽUPAN BOŽO GALIĆ Nisam dio građevinskog lobija, kanal Dunav-Sava strateški je projekt Hrvatske

Autor:

Vukovar, 04. studenog 2016. - Ministrica regionalnog razvoja i fondova EU Gabrijela Žalac stigla je u radni posjet Vukovarskoj-srijemskoj županiji. Ministrica Žalac je održala radni sastanak sa županom Božom Galiæem, a takoðer je predstavila i planirane aktivnosti Ministarstva i natjeèaje za projekte koji mogu doprinijeti razvoju jedinica lokalne i podruène samouprave. Na fotografiji Božo galiæ prilikom izjava za medije.
foto HINA / mm

Vukovarsko-srijemski župan Božo Galić u ponedjeljak je ocijenio da je višenamjenski kanal Dunav-Sava u Vukovaru strateški projekt RH i od velikog značenja za razvoj poljoprivrede, odvodnje i navodnjavanja te riječnog prometa, a samim time izuzetno važan za razvoj Vukovara te odbacio optužbe da zagovara taj projekt jer je dio građevinskog lobija.

 

U priopćenju pod nazivom “Kome je potrebno obmanjivanje javnosti o strateškom projektu Višenamjenskog kanala Dunav – Sava?” župan Božo Galić odgovorio je vukovarskim gradskim vlastima koje se protive gradnji kanala Dunav-Sava i nove vukovarske Luke na kanalu jer smatraju da bi to Vukovaru moglo donijeti samo štetu. Takvo stajalište gradskih vlasti podržale su i oporbene političke opcije u Vukovaru, kao i vladajući HDZ u tom gradu, čiji je predsjednik Damir Barna poručio kako gradnju kanala zagovara “građevinski lobi, mafija, a u zadnje vrijeme i ljudi s kriminalnim dosjeom, osuđenici i optuženici i, nažalost, Božo Galić”.

“Neosnovani su napadi Damira Barne, ali i ostalih, kako sam dio građevinskog lobija vezan uz navedeni kanal. Takve  neistinite informacije vrijeđaju me kao osobu, te vrijeđaju moju čast i dostojanstvo. Informacije koje su objavljene nisu točne niti potkrijepljene bilo kakvim dokazima, stoga će o tome više reći sud”, poručio je Božo Galić.

Navodi kako studije i istraživanja govore koliko je važan projekt kanal Dunav-Sava jer bi izgradnja tog kanala bila prvi kvalitetan korak u stvaranju prometnog koridora Podunavlje-Jadran, koji bi uz plovnu magistralu Europe (Rajna – Majna – Dunav) bio najpovoljniji kombinirani put od Jadrana do srednje Europe, kao i veza Hrvatske rijekom Dunavom do crnomorskih luka, čime bi značajno ojačala strateška pozicija Luke Vukovar.

Galić ističe i kako se za Luku Vukovar mora pronaći rješenje, budući danas, Luka zapošljava samo 70-80 ljudi i posluje s gubitkom, jer nema dovoljno prometa.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)