ZŠEM Poslovna akademija održava seminar ‘Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano’

Autor:

facebook.com

ZŠEM Poslovna akademija organizira seminar ‘Optimalno investiranje u marketing i povećanje povrata na investirano’ koji će se održati 07. travnja pod vodstvom dr. sc. Hrvoja Maljaka.

Kako mjeriti povrat na ulaganje u marketing? Ovaj seminar će prikazati jasan proces kao i prezentirati poslovni sustav (software) koji omogućava transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketinškim procesom. Definirat ćemo ključne izazove u marketingu te kako i na koji način ostvariti što veći povrat na investirano.

Koristi koje program pruža polaznicima:

  • primjeri i načini kako upravljati marketinškim procesom;
  • definiranje procesa marketinga;
  • kontrola i mjerenje uspješnosti poslovanja u marketingu;
  • kako možemo optimizirati marketing budžet, a opet ostvariti što veći povrat na investirani marketing budžet;
  • korisnicima će biti prezentirani poslovni sustav (software) pod imenom MOPware (Marketing Optimization Process).

Po završetku programa, polaznici će:

  • se osposobiti za: transparentno, efikasno i efektivno upravljanje marketing procesom i marketing budžetima;
  • moći: prikazati i procijeniti te izračunati ROMI u marketingu;
  • biti u stanju: implementirati i kontrolirati cijeli proces marketinga koristeći novi MOPware sustav.

Kome je program namijenjen?

Program je namijenjen marketing profesionalcima, no također jer vrlo koristan i za CEO, CFO i CMO pozicije unutar kompanija kao i za cijeli top management.

Dr. sc. Hrvoje Maljak doktorirao je na Sveučilištu Leeds Metropolitan, Velika Britanija. Tijekom doktorskog studija razvio je model MOP – Marketing Optimization Process.

MOP daje jasnu kontrolu nad optimiziranjem marketinškog procesa, kao i ulaganja u marketing. Bavi se redefiniranjem procesa marketinga unutar organizacijske strukture. Radio je u marketingu velikih hrvatskih kompanija kao što su Podravka, PIK Vrbovec, Panonska pivovara i dr.

Dr. sc. Hrvoje Maljak drži seminare iz područja upotrebe big data, optimalnog investiranja u marketing u Hrvatskoj i regiji. Danas radi kao direktor prodaje na HRT-u i predavač je na Katedri za marketing Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

Prijave traju do 31. ožujka, više informacija pogledajte na www.zsem.hr.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)