U redovitom istraživanju kvalitete usluga kojeg provodi ACI/ASQ (Airports Council International/Airport Service Quality), zagrebačka zračna luka proglašena je najboljom zračnom lukom u Europi, i to u grupi zračnih luka veličine od dva do pet milijuna putnika godišnje (Best Airport in Europe by Size and Region) u prošloj godini.
Priznanje je rezultat istraživanja kvalitete usluga zračne luke provedenih u 2020. godini, koja će ostati zabilježena kao najteža i najzahtjevnija godina u povijesti zrakoplovstva. Uz probleme vezane uz COVID-19 pandemiju , zagrebačka zračna luka bila je suočena i s krizom zbog potresa, objavili su iz Zračne luke Zagreb.
Zadovoljstvo putnika
“Izuzetno smo ponosni na činjenicu da su nas putnici i korisnici usluga i u 2020. godini prepoznali i nagradili kroz istraživanje ACI/ASQ, u jedinstvenoj anketi kojom se mjeri zadovoljstvo putnika uslugama zračne luke, te što smo treću godinu zaredom proglašeni najboljom zračnom lukom u Europi, u grupi zračnih luka od 2 do 5 milijuna putnika.
Osobito smo sretni što su prepoznati i naši značajni napori kako bismo i u ovim zahtjevnim okolnostima osigurali najbolju moguću uslugu, prije svega vodeći računa o zaštiti zdravlja i sigurnosti naših putnika, radnika, poslovnih partnera i korisnika naših usluga.
Pred nama je skori početak ljetnog reda letenja, svi se nadamo postupnom oporavku prometa i nastavku uobičajenih poslovnih aktivnosti u kojima ćemo slijediti svoju viziju da budemo vodeća, inovativna zračna luka u regiji s jakim fokusom na jačanje zadovoljstva korisnika i izvrsnost usluge i tako opravdati ove vrijedne nagrade”, izjavio je Huseyin Bahadir Bedir, predsjednik Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb.
Program ocjenjivanja
ACI je u ponedjeljak, u svom sjedištu u Montrealu, u Kanadi, objavio dobitnike ASQ nagrada koje se dodjeljuju za doprinos u unapređenju iskustva korisnika uslugama zračne luke.
ACI/ASQ program prepoznaje zračne luke diljem svijeta koje, prema mišljenju putnika, pružaju najbolje aerodromske usluge i iskustvo putovanja.
The Airport Service Quality (ASQ) je vodeći svjetski program ocjenjivanja stupnja zadovoljstva putnika uslugama zračnih luka, a koristi se mjerenje zadovoljstva putnika kroz 37 ključnih pokazatelja uspješnosti.
Komentari