Carwiz rent a car je zadovoljan realizacijom strateških ciljeva, uz rast prihoda i učvršćivanje pozicije na međunarodnom tržištu tijekom prošle godine.
“Četiri kontinenta, dvadeset zemalja, više od pedeset gradova, preko šezdeset poslovnica, 55 milijuna kilometara i 10 tisuća vozila – ovako zvuči rezime protekle godine hrvatskog rent-a-cara koji je svoj poslovni model uspješno plasirao diljem svijeta”, naglašavaju iz tvrtke.
Prisutnost u čak dvadeset zemalja, od Grčke i Islanda, preko Irske, Turske, Poljske, Češke, Rumunjske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Portugala, pa sve do Baltičkih zemalja, Maroka, Kariba i dvije poslovnice u Sjedinjenim Američkim državama uz prijeđenih nevjerojatnih 55 milijuna kilometara što predstavlja 1 400 krugova oko planete Zemlje, jedinstven je uspjeh.
Direktor Krešimir Dobrilović je više puta ponovio kako su za rast Carwiza zaslužni svi timovi i zaposlenici, no posebno ističe svoj najuži tim: direktora prodaje Borka Ribića i direktoricu marketinga Barbaru Mrkić, a tu su i Ivan Ažić, direktor razvoja i Željko Županić, direktor logistike.
“Kontinuirano analiziramo tržišna događanja, postavljamo ciljeve i podižemo kvalitetu što je rezultiralo s čak 54% više najma u odnosu na proteklu godinu i 74% veće prihode nego tijekom prošle godine zbog čega mogu reći da sam i više nego ponosan na svoj tim“, naglasio je Dobrilović.
Dodaje se kako franšizni menadžeri pregovaraju s potencijalnim partnerima iz New Yorka, Kanade i Austrije, dok traju i intenzivne pripreme za nastupe na međunarodnim sajmovima, u Istanbulu, Berlinu te na International Car Rental Showu u Las Vegasu koji će se održati u ožujku 2020. godine.
Komentari