Video spot u kojem vesela družina plišanih igračaka Brokula Branko, Češnjak Luka, Patlidžan Patrik, Mrkva Mirko, Banana Bela, Jagoda Jana i Kruška Klara pjevaju svoju veselu pjesmu i promiču važnost redovite konzumacije voća i povrća do danas je zabilježio više od 3.5 milijuna pregleda na Youtubeu.
Konzumova edukativna kampanja Zdravoljupci je u nešto manje od tri mjeseca trajanja ostvarila izniman interes i odlične rezultate, osvojivši i društvene mreže s iznimno visokim brojem komentara. Roditelji su s oduševljenjem komentirali kako su njihovi namlađi uz Zdravoljupce i njihovu pjesmu zavoljeli voće i povrće koje dotad nisu rado jeli.
Iz Konzuma ističu kako je porasla prodaja posebno označenog voća i povrća, a izvrsni rezultati kampanje omogućili su donaciju Općoj županijskoj bolnici Vukovar i bolnici hrvatskih veterana u obliku uređaja za videonistagmografiju. Uređaj je uručen prošlog tjedna Poliklinici za otorinolaringologiju vukovarske bolnice, koja će ga koristiti u dijagnostici i liječenju vrtoglavica i poremećaja ravnoteže pacijenata koji u bolnicu dolaze iz cijele Hrvatske. Nakon uručenja donacije tri su maskote Zdravoljubaca, Banana Bela, Jagoda Jana i Češnjak Luka, posjetile najmlađe pacijente na Odjelu za pedijatriju, gdje su se fotografirale s mališanima i darivale im plišane igračke.
“Jako smo sretni što je kampanja s našim Zdravoljupcima izazvala toliki interes u cijeloj Hrvatskoj i ostvarila velik uspjeh, a posebno nas veseli što vidimo da su Zdravoljupci potaknuli i promjene u prehrambenim navikama i djece i odraslih. Projektom smo pokazali da poticanje pozitivne promjene prehrambenih navika može biti zabavno i kreativno i drago nam je da su to naši kupci prepoznali u tolikoj mjeri“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.
Komentari