Zaustavljanje vozila u tunelu na autocesti iznimno je opasno te zabranjeno, osim u krajnjoj potrebi – kvar, gumidefekt, ostanak bez goriva…
Svako je zaustavljanje automobila na autocesti, na zaustavnoj traci, opasno te dopušteno samo u slučaju krajnje potrebe, zbog kvara, gumidefekta, ostanka bez goriva… Posebice je opasno, pogibeljno, u tunelu. Zbog toga automobil treba biti propisno servisiran, prije polaska na put treba provjeriti razine ulja u motoru i rashladnog sredstva te tlak zraka u gumama te ih po potrebi dovesti u optimalno stanje.
Čim razina goriva padne na četvrtinu, zaustavite se na prvoj benzinskoj postaji i natočite gorivo. Vožnja u tunelu je zahtjevnija te treba voziti s upaljenim kratkim svjetlima uz brzinu prilagođenoj prometnoj signalizaciji, odnosno uvjetima na autocesti te održavanje propisanog razmaka od vozila ispred (iznos puta kojeg vozilo, konkretnom brzinom, prijeđe u dvije sekunde).
Zaustavljanje vozila u tunelu na autocesti iznimno je opasno te je zabranjeno, osim u krajnjoj potrebi (kvar, gumidefekt, ostanak bez goriva). U tom slučaju, ako je ikako moguće, treba doći do tunelskog ugibališta, čak i ako ćete pritom, primjerice, uništiti ispuhanu gumu.
U protivnom, automobil treba zaustaviti uz krajnji desni rub kolnika, upaliti sva četiri žmigavca te čim prije izići kroz desna vrata i postaviti signalizacijski trokut 100 metara iza vozila…
Komentari