METRO Accelerator traži digitalna rješenja za maloprodaju.
Do 12. ožujka 2017. godine start-upovi koji razvijaju aplikacije za poslovne potrebe sektora maloprodaje mogu se prijaviti za sudjelovanje u novom globalnom programu METRO Accelerator for Retail na službenoj internetskoj stranici retail.metroaccelerator.com.
Treći METRO Accelerator namijenjen je start-upovima koji su razvili ili razvijaju inovativne aplikacije za poslovne potrebe neovisnih trgovaca i hipermarketa poput partnera programa Reala.
Prijaviti se mogu start-upovi koji razvijaju tehnološka rješenja i proizvode koji ubrzavaju poslovne procese u maloprodajnom sektoru ili omogućuju digitalizaciju odnosa trgovaca i kupaca.
Investitori i mentori programa će odabrati deset start-upova koji će svoja znanja i poslovanje unaprijediti u sjedištu METRO Acceleratora u Berlinu.
Program počinje u lipnju 2017. godine, a svaki od odabranih start-upova dobit će:
– investicijsku ponudu u iznosu od 120 000 eura
– pristup top menadžmentu i mreži stručnjaka METRO-a, Reala i Techstarsa
– mentorstvo predstavnika METRO-a, Reala i Techstarsa i drugih stručnjaka u područjima nabave, prodaje, marketinga, financija i komunikacija
– korištenje co-working prostora u srcu Berlina tijekom trajanja programa
– članstvo u međunarodnoj mreži Techstars i METRO Acceleratora
METRO Accelerator for Retail nastavlja se na METRO Accelerator u kojem je sudjelovalo više od 20 start-upova s digitalnim rješenjima za poslovne potrebe restorana, hotela i ugostitelja. Među odabranim start-upovima koji su u METRO Acceleratoru razvijali svoj proizvod bio je i CoffeeCloud osnivača i CEO-a, Miroslava Kovača.
Uz restorane, hotele i ugostitelje, nezavisni trgovci druga su skupina ključnih kupaca METRO-a. Ulaganje u digitalizaciju i inovacije je izazovno za male, nezavisne trgovce te ovim programom METRO želi potaknuti razvoj inovativnih rješenja za sektor maloprodaje kako bi doprinio konkurentnosti nezavisnih trgovaca.
Komentari