Članovi Zajednice za industrijski dizajn Hrvatske gospodarske komore (HGK) su na Međunarodnom sajmu namještaja, opreme i unutrašnje dekoracije Belgrade Furniture Fair Now 2018, koji traje od 6. do 11. studenoga u Beogradu, predstavili svoje radove.
Nastup je organiziran kao dio projekta ‘HR. izvoz – s HGK do stranih tržišta’ sufinanciranog europskim sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj, kojemu je cilj potaknuti jači iskorak hrvatskih malih i srednjih poduzeća na strana tržišta.
Zajednica je za nastup odabrala upečatljiv i višeslojan koncept koji predstavlja novi smjer izlaganja i djelovanja, novi vizualni identitet te novi interaktivno-edukativni segment same postave štanda.
“Skelnom konstrukcijom kao vizualno primarnim elementom ukazuje se na gradnju Zajednice za industrijski dizajn, dok se vizualno profinjenim načinom predstavljanja njezinih članica, autora i produkata ističe sinergija Zajednice i njezinih članica. Željeli smo postići kazališnu atmosferu, pomalo mističnu, teatralnu. Prva i osnovna nam je prezentacija zajednice, zatim prezentacija radova 13 članica koje su u svojoj estetici različite, te zbog tog razloga želimo izloške grupirati po autorima; svakog autora u svome prostoru unutar jedne cjeline. Cilj je nastupa predstaviti hrvatske dizajnere, njihove proizvode, proizvođače”, rekla je predsjednica ZziD-a, Silvia Jonjić.
Upoznavanje s radom ZzID-a upotpunjeno je akustičnom instalacijom gdje se audioreprodukcijom citata i misli o dizajnu zaokružuje iskustvo posjetitelja. Vertikalnim panelima grafitnocrnog dekora ističu se odabrani strukovni autori i njihovi produkti. Na providnim tiskanim materijalima na decentan način istaknut je novi vizualni identitet Zajednice. Posebnu pažnju privlače dizajnerski stolovi koji prikazuju hrvatske otoke i rijeke, ploče koje predstavljaju spoj prirodnoga kamena pretvorenoga u trodimenzionalan format…
Nastup Zajednice, uz vizualno predstavljanje, upotpunjuju proizvodi članica kojima je ovo tržište iznimno zanimljivo, a to su: Filip Gordon Frank iz Polymorpha, Zoran Šunjić za tvrtku Kamen centar, Jurica Mihovec iz WOODesigna, Zoran Jerdejčić za Sabero, Danijel Palajsa iz Domus Tradea, Đena Đonlagić iz Deez produkta, Tonči Vladislavić iz Regeneracije, Alica Pancer, Milena Jovanović, Ivan Goran Žunar i Tomica Perković za tvrtku Prostoria, Filip Havranek i Kristina Lugonja iz Spacetimea, Ana Armano Linta iz Armano Linte, Ada Kezič iz A1 Formata te Lidija Mikluš iz Lilipop designa.
“Da bi bilo koji proizvod prepoznali kupci, ali i potencijalni investitori, potrebno ga je na ispravan način prezentirati te pokazati na pravome mjestu. Promocija dodane vrijednosti produkt-dizajna pridonosi i podizanju svijesti o kompleksnosti dizajnerskog posla, a na taj način stvaramo društvo koje razumije da je dizajn veliki pokretač gospodarstva, industrije i kulture”, rekla je Jagoda Divić iz Sektora za industriju HGK.
Komentari