Američki tehnološki divovi pokušavaju loviti inovativne kineske kolege, okrećući popularnu priču o kineskim kopijama na glavu, u pokušaju da izrade aplikacije slične njihovima. Tijekom desetljeća uloge su se promijenile i kineski programeri i tehnolozi zadaju ritam promjena u informatičkoj sferi.
Microsoft je razmatrao izradu sveobuhvatne aplikacije koja bi kombinirala vijesti, pretraživanje weba, kupovinu i slanje poruka, izvijestio je The Information.
Elon Musk je rekao da se nada da će učiniti isto za Twitter i, kao što je primijetila Shira Ovide iz Washington Posta, Uber, Snap i PayPal izrazili su slične ambicije.
A partial list of U.S. companies that have mentioned ambitions to become a do-it-all "super app" like WeChat and a few others in Asia:
PayPal
Snap
Uber
Microsoft (?)It ain't easy. https://t.co/QJQU7GADoM
— Shira Ovide (@ShiraOvide) December 6, 2022
Čini se da svi žele oponašati Tencentov WeChat, kinesku “aplikaciju za sve”. Kada su u pitanju društveni mediji, ByteDanceov TikTok je dominantan. A u online brzoj modi, Shein je uzurpirao zapadne trgovce.
Komentari