Internetska platforma za modu i stil života Zalando je povodom obilježavanja prve godišnjicu poslovanja na hrvatskom tržištu otkrila koji su odjevni predmeti najomiljeniji među hrvatskim ljubiteljima mode.
Hrvati su tijekom prošle godine najviše kupovali razne verzije majica s kapuljačom. Nakon prikupljanja podataka primjećuje se da Hrvati najčešće biraju klasične boje, među kojima su najtraženije crna, bijela i tamnoplava.
Žene su najčešće kupovale sportske majice, a muškarci majice kratkih rukava. U košaricama ženskih kupaca češće su se nalazile haljine nego suknje, dok je torba najprodavaniji ženski modni dodatak u proteklih godinu dana u Hrvatskoj. Kada je riječ o dječjoj obući i odjeći, najtraženije su tenisice, a zatim slijede majice kratkih rukava, jednodijelna odijelca i setovi.
Kako bi kupcima pomogao da pronađu odgovarajući odjevni predmet, Zalando neprestano investira i primjenjuje tehnološka rješenja za stvaranje personaliziranog iskustva kupnje. Na temelju stručnosti Zalandovih stilista i informacija o kupovinama kupaca, Zalandovi algoritmi strojnog učenja samostalno kupcima predlažu širok, personalizirani odabir odjeće prema interesima ili već realiziranim kupnjama.
“U budućnosti se planiramo fokusirati na suradnju s lokalnim brendovima i dovesti ih na našu platformu kako bismo kupcima u Hrvatskoj pružili još više lokalnog asortimana“, najavio je Daniel Rogiński, generalni direktor za Hrvatsku.
Komentari