Zagrebačka županija postaje novo odredište održive mode

Autor:

Press

Zoran Mrvoš, u suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, u zelenoj oazi kurije Modrić Bedeković u Donjoj Lomnici snimio je modnu kampanju za svoju novu kolekciju s kojom će se predstaviti ove jeseni.

“Razumjeti da je održivost isprepletena sa svim sektorima i svim razinama društva ključno je kako bismo tu istu održivost uopće dosegli. Turistička ponuda Zagrebačke županije usmjerena je na razvoj svega što doprinosi promociji našeg kraja, a u svojoj biti njeguje održivo. Ima li bolje od spoja jednog domaćeg modnog brenda s destinacijom? Turistička zajednica Zagrebačke županije modnom kampanjom Zorana Mrvoša dodatno će predstaviti destinaciju i promovirati zaštićene lokalitete turopoljskog kraja i Zagrebačke županije, ali i pokazati da se osim predivnih prirodnih ljepota, eno i gastro bogatstava u Zagrebačkoj županiji kriju i modni biseri koji upravo iz ovoga kraja crpe svoju inspiraciju. Spojili smo destinaciju koja ima bogatu eno i gastro ponudu i dodali joj modnu umjetnost s ciljem pružanja dodatne usluge svim našim posjetiteljima”, pojasnila je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije na ovom modnom događaju u kojem nisu izostale ni slavne turopoljske štrukle The Kurije.

Za fotografiju modne kampanje bio je zadužen Marko Grubišić, a Zoran Mrvoš ovom modnom kampanjom najavljuje svoj veliki povratak na modnu scenu njegujući i dalje svoj dobro poznati monokromatski stil.

“Odabrao sam lokaciju Kurije Modić Bedeković u sjajnoj suradnji s Turističkom zajednicom Zagrebačke županije, jer zorno prikazuje sve ono što i sam njegujem, a to je jednostavnost, prirodnost, jasne linije. Ovo je kraj u kojem je i moj dom. Ovom monokromatskom kolekcijom u koju sam utkao mušku modu želim svim ženama omogućiti da ne robuju sezonama kao ni prigodama za koje moraju pripremiti odjevnu kombinaciju, jer sve iz nove kolekcije može se prilagoditi stilu kojem požele. Jedna odjevna kombinacija za sve prigode i sve sezone. Bez ograničenja, odlučno i sa stavom. To je nota koju sam htio postići i vjerujem da će žene upravo to znati i prepoznati”, otkrio je dizajner Zoran Mrvoš.

Modnom kampanjom najavljena je i revija na kojoj će biti predstavljena cijela kolekcija 26. rujna u 19:30 na lokaciji Family Mall-a u Škorpikovoj 11 u Zagrebu. Reviju će biti moguće pogledati isključivo uz pozivnicu no kolekcija kreće u prodaju već 27. rujna.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.