Sadašnji promet naše najveće luke je 14 milijuna tona, a planira se rast za još pet milijuna. Sada se taj teret isporučuje po lukama na sjeveru Jadrana.
Ulaganja vijedna 400 milijuna eura, koja u nizu projekata provodi ili planira Lučka uprava Rijeka kroz nekoliko će godinu potpuno promijeniti vizuru grada s morske strane, ali i Rijeku pretvoriti u lučko središte za kontejnerski prijevoz robe u Jadranu, piše Večernji list.
Gradnjom nove infrastrukture, od nedavno otvorene nove, najskuplje ceste u Hrvatskoj vrijedne više od 60 milijuna eura, D403 koja obilazi grad i s autoceste dolazi do rive, preko gradnje pruge na lučkom prostoru, uz proširenje kapaciteta prihvata kontejnerskog tereta, u Rijeku će moći pristajati najveći teretni brodovi koji plove svjetskim morima.
Jedan od velikih strateških državnih projekata koji se provodi na terenu je projekt Rijeka Gateway, zajednica ponuditelja koja je dio grupacije svjetski poznate kompanije Maersk koja diktiraju svjetske trendove u shipingu i kontejnerskom prijevozu. Oni će investirati u riječku luku preko 400 milijuna eura, rekao je direktor Lučke uprave Denis Vukorepa.
Nova radna mjesta
Kroz koncesiju će se urediti novo pristanište, na kojem će posao pronaći čak 300 ljudi.
Projekt novog kontejnerskog terminala Zagreb Deep Sea najveći je kapitalni projekt Lučke uprave Rijeka koji se gradi u dvije faze.
Završetak radova na novom kontejnerskom terminalu na Zagrebačkom pristaništu, predstavlja ujedno i završetak sveobuhvatnog projekta obnove riječkog prometnog pravca, pod nazivom Rijeka Gateway projekt.
“Taj će novi terminal biti završen sredinom iduće godine i podići će promet luke već u prvoj godini rada, dakle u 2025. godini, za 500.000 kontejnerskih jedinica na pristaništvu, što je pet milijuna tona novog tereta”, rekao je Vukorepa za Večernji list.
Komentari