Drugi dan na Danima komunikacije u Rovinju obilježio je nastup voditelja Trumpove predsjedničke kampanje Brada Parscalea. Iako tvrdi da je za Trumpovu pobjedu najzaslužniji Trump sam, jasno je da bez jakog marketinga i jakog slogana ne možete biti u pobjedničkom timu, izvještava televizija N1.
Voditelj kontroverzne izborne kampanje Donalda Trumpa – Brad Parscale otkrio je kako je do pobjede doveo čovjeka bez dana političkog iskustva. Učinio je to putem moći društvenih mreža – Facebooka i Twittera. Tvrdi da se nisu koristili kompromitiranim sadržajem privatnih podataka iz afere Cambridge Analytica, niti je Rusija imala bilo kakve veze s izborima u SADu.
“Samo je jedna osoba odgovorna na za pobjedu na izborima u SAD-u 2016. godine, a to je Donald Trump. Svi koji misle da iza toga stoji marketinška kompanija ili ja, nije istina jer je on najveća faca koja postoji. Mislim da bilo kakav utjecaj na kampanju, osim njega samog, nije imao šanse. SAD je bio spreman na promjenu i on je poručivao prave poruke. Njegova osobnost je karizmatična i to nitko nije mogao nadjačati”, kaže Parscale.
“Učinimo Ameriku ponovno velikom” slogan je koji poziva na akciju i na emocije, a to je, prema riječima ovoga bivšeg agenta za prodaju, recept za uspjeh. Zato ga je Donald Trump već angažirao kao voditelja njegove sljedeće izborne kampanje – one 2020 godine.
“Prije su kampanje vodili ljudi iz komunikacijske industrije i odnosa s javnošću ili oni koji su dugo godina proveli u politici. Mišljenja sam da su se političke kampanje promijenile i da se one sada baziraju na marketingu”, smatra Parscale.
Publika na Danima komunikacija u Rovinju bila je većinom mlađe generacije ili studenti. Upravo su oni prepoznali marketing na društvenim mrežama, baš kako je to učinio i Brad Parscale otkrivši dio tajne svog uspješnog tima.
“Oni su napravili šest milijuna Facebook oglasa i testirali su na publici na Facebooku i onda oni koji se nisu primali – micali ih. Testirali su društvene mreže kao alat za istraživanje javnog mijenja”, kaže organizatorica Dana komunikacija Anđela Buljan Šiber.
Kontroverzna kampanja koja se vodila 2016. godine još uvijek je predmet žustrih rasprava, a potaknula je brojne dileme o korištenju osobnih podataka koji su oglašivačima dostupne putem društvenih mreža, osobito Facebooka.
Komentari