YouTube je nedavno službeno najavio da će od početka sljedećeg mjeseca početi dijeliti zaradu od oglasa s kreatorima Shorts sadržaja, ovu odluku prati aktivacija ugovora Partner Program, prenosi engadget.com.
Program predviđa dijeljenje zarade na temelju boja pregleda Shorts video uradaka. Mediji ističu da kreatori sadržaja, koji žele biti dio ovog programa, imaju rok do 10. srpnja za prihvaćanje uvjeta.
Poznata platforma je predstavila i modul Monetization Modules, koji ističe veću fleksibilnost, kad je u pitanju mogućnost zarade na YouTube-u. Mediji i tvrtka preporučuju pomni pregled i “otključavanje punog potencijala” ove opcije.
Kako je i najavljeno, kreatori sadržaja i kanali s najmanje 1.000 pretplatnika i s više od 10 milijuna pregleda u razdoblju od 90 dana se mogu prijaviti za Partner Program. Nakon tog slijedi prihvaćanje novog modula, itd.
YouTube je otkrio da ovi noviteti ukidaju neke starije opcije i fondove, koji su nudili mogućnost zarade.
Oglasi će biti prikazivani unutar Shorts video uradaka, a kreatori će morati paziti na uključivanje licencirane glazbene i izvođača pa će se svaki mjesec iz fonda izvlačiti sredstva, ovisno o formi video uratka i postocima to utječe i na zaradu.
Komentari