Westgate Shopping City anketirao je više od dvije tisuće ispitanika (2 049) kako bi se doznalo što kupci vole i kako kupuju. Anketa je provedena u lipnju ove godine online i usmenim putem. Većina anketiranih živi u urbanim sredinama i starosne je dobi od 19 do 45 godina.
Anketa je pokazala da gotovo polovica kupaca u shopping odlazi jednom mjesečno, pri čemu prosječna potrošnja iznosi između 500 i 1 000 kuna.
Posjetitelji Westgatea se o ponudi informiraju putem društvenih mreža ili internetske stranice centra, nakon čega u shopping stižu u društvu obitelji ili prijatelja.
Pored samog shoppinga svijetskih modnih marki, kupcima su iznimno važni i jedinstveni doživljaji kupovine, gastro ponude, zabavni događaji, dječji sadržaji i prometna povezanost što su u Westgateu ocijenili iznimno kvalitetnim. Trend u kupovini predstavljaju manje kupnje u više trgovina.
Westgate kao najveća shopping destinacija u Hrvatskoj okuplja impresivan broj svjetskih i domaćih brendova među kojima se, između ostalih, ističu H&M, LPP grupacija s trgovinama Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, Terranova, Mango, Europa 92, New Yorker, Lacoste, s.Oliver, C&A, Croata i Galileo.
Komentari