Nova uprava najvećeg trgovačkog centra u Hrvatskoj već od jeseni Zagrepčanima, ali i gostima iz Slovenije i Austrije te turistima na proputovanju kroz Hrvatsku, priprema niz iznenađenja
Nakon što je Westgate na zapadnom izlazu iz Zagreba, površinom najveći šoping centar u Hrvatskoj ali i u Europskoj uniji, u travnju prošle godine preuzeo novi vlasnik, ta šoping-destinacija posljednjih godinu dana doživljava vidljivi procvat kroz povratak starih i dolazak novih trgovačkih imena i brendova te kroz povećani interes kupaca. Okretanje prema ciljanim grupama posjetitelja – obiteljima i zahtjevnijim kupcima koji traže brendove kakve ne mogu naći u većini ostalih trgovačkih centara u Hrvatskoj – pokazalo se kao dobitna kombinacija koja je Westgate nametnula kao nezaobilaznu destinaciju ljubitelja šopinga u prostorima koji sve nude na jednom mjestu. „Tvrtka F.O. Grupa kao novi upravitelj Westgatea posljednjih mjeseci, uz zadržavanje sadašnjih modnih brendova poput članica LPP grupe, H&M, C&A i ostalih modnih marki, ozbiljno radi na razvoju novog klastera, nazvali smo ga Westgate Home i namjera nam je u prostoru Centra okupiti trgovačke marke i brendove koji se bave uređenjem doma i prodajom namještaja. Velikim dijelom smo u tome već uspjeli, a planovi su nam puno veći. Rast posjećenosti i broja kupaca te val interesa novih zakupaca i produženje ugovora s postojećim zakupcima prostora, kazuju nam da smo na dobrom putu“, objasnio nam je Marko Župa iz F.O. Grupe.
Trgovački centar Westgate otvoren je u studenome 2009. godine, a austrijske tvrtke Focus Invest GmbH i Plus City zamislile su ga kao novu šoping-meku Zagrepčana, ali i sve brojnijih gostiju koji ga posjećuju kao turisti. Nakon prvotnog uspona, a potom i stagnacije i odlaska nekoliko popularnih trgovačkih brendova, pada broja posjetitelja te sve praznijih prodajnih prostora koji su vapili za kupcima, Focus Invest kao do tada većinski suvlasnik u travnju prošle godine odlučuje prelomiti situaciju. Otkupljuje preostali udio od tvrtke Plus City, dotadašnjeg upravitelja centrom, sam objekt prepušta u vlasništvo tvrtki Trgovački centar Zagreb na čije je čelo postavljen arhitekt Otto Barić mlađi, a upravljanje Westgateom i poslovnom zonom u neposrednoj blizini Centra povjereno je hrvatskim tvrtkama F.O. Development i F.O. Asset (F.O. Grupa) koje vodi menadžer Denis Čupić.
Dok nas je vodio kroz goleme prostore trgovačkog centra koji je čak i u ranim jutarnjim satima vrvio kupcima i šetačima, Župa nam je objasnio da je namjera F.O. Grupe približiti Westgate ne samo Zagrepčanima i njihovim gostima, već i brojnim turistima koji kroz taj kraj prolaze na putu do Jadrana. „Budući da je u samoj blizini autoceste kojom prolaze rijeke turista na putu prema moru, Westgate je idealna točka odmora, okrepe i relaksacije od prometnih gužvi i vremena provedenog u automobilu“, objasnio nam je Župa. S tim ciljem posljednjih se mjeseci posebna pažnja poklanja jačanju gastronomske ponude, koja je sve bogatija i raznovrsnija, a u planu je da ove jeseni zaživi i prostor tržnice na kojoj će se po pristupačnim cijenama predstavljati i nuditi domaći proizvodi lokalnih OPG-ova i poljoprivrednih gazdinstava. Osim već dobro poznatih trgovačkih marki poput Manga, Mohita, Reserveda, H&M-a, C&A, New Yorkera, dm-a, Müllera, Hervisa, Benettona i brojnih drugih, u Westgate su tijekom proteklih godinu dana stigli i brendovi i trgovačke marke koji do sada nisu bili prisutni u Hrvatskoj, poput srpskog Shoe Selectiona, AB Bookshopa i prodavaonice rublja iz programa Alma Ras.
U Hrvatskoj sve popularniji njemački trgovački brend Tedi, koji nudi proizvode za domaćinstvo, upravo je u Westgateu otvorio najveću trgovinu u Hrvatskoj, a među brendovima koji se također mogu pohvaliti značajnim rastom prodajnog prostora su i BabyLand i Baby Center, trgovine dječjom opremom, te brojne trgovine proizvodima namijenjenima djeci. „U Westgate želimo privući obitelji s djecom koje će ovdje na jednom mjestu naći odjeću i obuću poznatih brendova za sebe i djecu, opremu za novorođenčad i potrepštine za kućanstvo, proizvode za kućne ljubimce te nabaviti namještaj i opremu za svoj dom. Taj nam je segment opreme doma posebno važan i tu smo ponudu izdvojili i locirali na jednom mjestu kako bi bila što pristupačnija kupcima“, otkrio nam je Župa dok obilazimo trgovine Möbel Land, Dogtaş Exclusiv, Jysk, ali i domaće brendove poput Prime, Interijera Zadro, Desidere, trgovine Vitapur i brojne druge. Dio ponude namještaja i opreme za dom namijenjen je zahtjevnijim kupcima koji traže poznate svjetske marke proizvoda, a uskoro u Westgate dolazi i nekoliko trgovina domaćeg namještaja, objasnio je Župa i dodao kako nastoje zadovoljiti i ukus tih kupaca.
Novi upravitelji Westgatea veliki naglasak stavljaju i na ponudu zabavnih sadržaja. “Zabava nam možda nije primarni oblik ponude, no jednako nam je važna i posvećujemo joj jednaku pažnju jer smo i te kako svjesni činjenice da će u narednim godinama pozitivno iskustvo i doživljaj Centra kao središta za opuštanje i provođenje aktivnog slobodnog vremena biti ključni za motiviranje kupaca da nam se vrate“, rekao je Župa. Obnova već poznate kuglane u okviru Centra, koja je već postala mjesto susreta i druženja, eksponati Muzeja automobila „Ferdinand Budicki“, skoro otvaranje multiplex kina s trima dvoranama te prostor za zabavu djece, sadržaji su koji će kupce nesumnjivo zadržati u trgovačkom centru Westgate. „Već ove jeseni planiramo otvaranje velike sale za svadbene svečanosti i zabave, a slijedi i otvaranje nekoliko novih restorana i zalogajnica koje će dodatno obogatiti postojeću gastronomsku ponudu“, rekao je Župa. Poseban program posvećen je djeci. Impresivan prostor dječje igraonice opremljene toboganima, penjalicama, trampolinima i raznim spravama koje će satima zabavljati mališane, pod budnim okom animatora, prostire se čak na 4000 četvornih metara površine. Upravo se uređuje nekoliko međusobno odvojenih prostorija za proslave rođendana, uskoro se otvara i zaseban prostor s videoigrama i elektronskim aparatima za zabavu nešto starije djece, a igraonica raspolaže i malom kino-salom u kojoj klinci imaju priliku pogledati najnovije dječje filmove udobno zavaljeni u vreće za sjedenje.
Pažnja koju F.O. Grupa poklanja segmentu zabave vidljiva je u još jednom zanimljivom detalju. Naime, radno vrijeme Westgatea, slično kao i ostalih trgovačkih centara u Hrvatskoj, ograničeno je na 22 sata, kada se zatvara većina ugostiteljskih objekata, dok trgovine rade do 21 sat. „Mi planiramo razbiti taj ustaljeni koncept radnog vremena. Stoga smo sve zabavne sadržaje – kuglanu, multiplex kino, salu za svadbe i dio gastro ponude – odlučili grupirati u dijelu trgovačkog centra koji jednostavnim pokretom gumba i podizanjem pregrada možemo fizički odijeliti od ostatka Centra. Taj dio Westgatea, koji će profunkcionirati na jesen, radit će do kasno u noć i bit će središte dobre zabave i druženja“, najavio je naš domaćin. Sve već provedene promjene i one koje će tek biti realizirane u narednim mjesecima, a koje je isplanirala nova uprava, imaju jedan zajednički cilj: nametnuti Westgate kao nezaobilaznu destinaciju za šoping, centar zabave i gastronomskog užitka Zagrepčanima i njihovim gostima, ali i gostima iz susjedne Slovenije i Austrije te turistima na proputovanju kroz zapadni dio Hrvatske. Pažljivo razrađen plan aktivnosti i promjena koje su pred njima, vjeruju u F.O. Grupi, pridonijet će ostvarenju ambiciozno zacrtanih ciljeva.
Komentari