Rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regije prijavilo je svoje najbolje projekte na BalCannes – regionalnu reviju reklamnih agencija.
Čak 125 referentnih agencijskih projekata, u idućih tjedan dana pregledavat će žiri uglednih oglašivača koji će tijekom dva kruga ocjenjivanja među njima izabrati 25 najboljih. Ove godine, po prvi put na BalCannesu, oglašivači će dodijeliti i nagrade, a među njima i one najvažnije, za najbolju agenciju i najbolji projekt BalCannesa.
Najboljih 25 projekata agencije će predstaviti na glavnoj pozornici Weekenda u petak, 23. rujna u udarnom terminu od 16 sati i 45 minuta. Ovaj presjek regionalne marketinške produkcije korisna je prilika za sve oglašivače da se u kratkom roku i na jednom mjestu upoznaju s ponudom agencijskog tržišta regije.
Organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, posebno su ponosni na veliki broj novih agencija koje su od ove godine dio BalCannesa, njih čak petnaest. Za sve one koji ne dolaze u Rovinj, agencijski projekti bit će dostupni za pregled u sklopu digitalne izložbe koja će nakon festivala biti otvorena na BalCannes Yellow Pages stranicama www.balcannes.com.
Komentari