Najveća regionalna komunikacijska konferencija 15. izdanje proslavila je uz pet tisuća posjetitelja koji su u Rovinj došli slušati renomirane predavače, znanstvenike i medijske i marketinške stručnjake
Najveća regionalna komunikacijska konferencija svoje je jubilarno, 15. izdanje proslavila uz više od pet tisuća posjetitelja iz cijele regije koji su u Rovinj došli slušati renomirane predavače, iskusne govornike svjetskoga glasa, znanstvenike, poduzetnike, kreativce, stručnjake za digitalno i IT te medijske i marketinške stručnjake. Zahvaljujući produktivnoj suradnji s generalnim pokroviteljem Adris grupom, Weekend Media Festival se prometnuo u jednu od najjačih i ujedno sasvim jedinstvenih manifestacija na našoj obali. Kompaktna Weekend kombinacija novosti iz brojnih industrija, svega što je u njima relevantno te jedinstvene prilike za networking i povezivanje s potencijalnim poslovnim parterima, brendirali su Rovinj kao poželjnu festivalsku destinaciju i tako ujedno dali zamaha turističkoj post sezoni.
„Weekend se pobrinuo da i ove godine okupi prijatelje, kolege i partnere iz cijele regije, ali i svijeta, a sve s istim ciljem, da učimo, širimo krug poznanstava ali i da u neformalnom okružju provedemo kraj ljeta i proslavimo jubilej. Ovogodišnji Weekend je okupio više od pet tisuća posjetitelja koji su prostorima stare Tvornice duhana Rovinj širili dobre vibracije,“ izjavio je Tomo Ricov, direktor Festivala i direktor programa.
„Weekend je kroz godine postao jedna od najuzbudljivijih manifestacija koje se događaju u Hrvatskoj. Ovogodišnje, po mnogo čemu jedinstveno izdanje, ostat će upamćeno po atraktivnom i kvalitetnom sadržaju koje na kvalitetan način pridonosi produženju sezone u prekrasnom Rovinju. Sjajna sinergija Weekenda, Rovinja, Maistre, odnosno Adris grupe ostvarena je i ove godine, a to uvijek rezultira kvalitetnim predavanjima, tulumarenjima do zore i vrhunskom gastro ponudom, sve zaokruženo networkingom”, rekao je Božo Skoko, član programskog tima iz Millenium promocije, agencije partnera Festivala.
Proaktivno brendiranje destinacije kao novi pravac hrvatskog turizma
Već 15 godina Rovinj je središte omiljene komunikacijske konferencije koja je kroz desetljeće i pol prerasla granice Hrvatske i postala simbol te zaštitni znak hrvatskog kulturnog, turističkog i gastronomskog bogatstva. To je jedan od brojnih zaključaka panela „Nije u noćenju sve“ pod vještom moderatorskom palicom dr. sc. Bože Skoke, suosnivača Millenium promocije i redovitog profesora na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Tomislav Popović, predsjednik Uprave Maistre, Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice i Veljko Ostojić, direktor Hrvatske udruge turizma su prognozirali svijetlu budućnost hrvatskom turizmu, no samo ako prestanemo brojati turiste na granicama koji ulaze u Hrvatsku i broj ostvarenih noćenja te se fokusiramo na zaradu po gostu. U posljednjih pet godina Hrvatska je toliko evoluirala u raznolikosti ponude i kvalitete te smo postali TOP 9 destinacija u Europi. Kako bismo se na toj ljestvici popeli prema vrhu, panelisti su zaključili kako nam ne preostaje drugo nego zagaziti u inovacije i kreativnost. Dok Ministarstvo turizma radi strategiju, HTZ radi novi marketinški plan koji će determinirati pravce za novi komunikacijski koncept za početak iduće godine, što je odlična prilika i za kreativce koji će se moći prijaviti na javni natječaj za novi slogan.
Kriza kao prilika za napredak, ali i povratak provjerenim izvorima
Vuk Vuković ne samo da je direktor i suosnivač dviju kompanija – Oraclum Intelligence Systems i Clout&Wolf njegove su uspješne poduzetničke priče – već i jedan od najznačajnijih i najaktualnijih hrvatskih ekonomista. S obzirom na to da Weekend objedinjuje najvažnije novosti današnjice i pri tome aktivno predstavlja trendove, ekonomske specifičnosti i potencijal krize koji donose politička previranja na istoku kontinenta, u kombinaciji s poskupljenjem energenata nisu mogli izostati iz pažljivo osmišljenog programa. Vuković je tako posjetiteljima Weekenda pojasnio kako su banke predugo ignorirale visoku inflaciju pa se sada povećavaju kamatne stope i samim time zaduženja građana, ali je odmah i optimistično istaknuo kako ova recesija po intenzitetu neće biti poput one nakon 2008.
Što se događa na TV–u?
Dražen Mavrić, CEO Nove TV, Branko Čakarmiš, predsjednik Uprave RTL-a Hrvatska i glavni izvršni direktor Adrija regije, i Robert Šveb, glavni ravnatelj HRT-a, u razgovoru koji je moderirao TV urednik i voditelj Petar Štefanić, na Weekendu su otvoreno govorili o aktualnostima na televiziji te su predstavili dio svojih jesenskih aduta. Vodeći ljudi triju nacionalnih televizija istaknuli su kako televizija još nije izgubila svoju magiju te kako se upravo u kriznim trenucima i nepredviđenim, teškim situacijama poput prirodnih nepogoda, ratova ili donošenja novih zakona, građani za provjerene informacije okreću upravo – televiziji.
Na panelu „Smrt činjenica“ na kojem su sudjelovali Ognian Zlatev, voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj, Ksenija Kardum (NOVA TV), Marijana Grbeša (FPZG) i Dražen Klarić (Večernji list) naglasak je stavljen na točnost informacija koje su pod naletom fake newsa u velikom problemu. Panelisti su došli do konsenzusa kako je iznimno važno da mediji zadrže objektivnost te da ostane prostor kritičkom promišljanju kvalitetnih i školovanih novinara.
Kako razvijati inovativnost u mladim naraštajima
O mladim naraštajima, perspektivnim studentima i budućim utjecajnim poduzetnicima koji će voditi hrvatsko gospodarstvo, raspravljalo se i na panelu „Može li se inovativnost naučiti?“, ali iz nešto drugačije perspektive. Korado Korlević, astronom i osnivač Zvjezdarnice Višnjan, doc. dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays University Collegea, dipl. ing. Hrvoje Josip Balen, osnivač i suvlasnik Algebre i EY Poduzetnik godine za 2020. te prof. dr. sc. Jana Žiljak Gršić, dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u svojem su djelovanju u sektoru visokoškolskog obrazovanja svakodnevno okruženi mladima i imaju utjecaj na usmjerenje studenata prema odabiru za njih idealnog zanimanja i tako oblikuju njihov profesionalni razvoj. Kako je doc. dr. sc. Damir Jugo istaknuo, na Bernaysu se kontinuirano ulaže u obrazovanje studenta kroz brainstorming i potragu za novim idejama i praktičnim rješenjima uz naglasak na kreativnost i inovativnost. Razliku između ta dva pojma naglasila je prof. dr. sc. Jana Žiljak Gršić istaknuvši kako inovativnost mora biti posljedica istraživanja i razvoja, a ne samo talenata pojedinaca.
Tajna uspjeha krije se u raznolikosti
Pored ovakvog spleta svestranih predavanja, Weekend je ugostio i stručnjaka za međunarodnu špijunažu Yossija Melmana, ali i Borisa Vujčića, guvernera HNB-a, te istaknuo koji nas sve trendovi očekuju u narednim mjesecima. Na Weekendu je proglašen i pobjednik domaćeg Food Tech start-up natjecanja u organizaciji Infobipa, Maistre i Pepermint agencije. Titulu najboljeg odnio je Moj Gruntek, a dodjeli nagrada je prisustvovao i Michael Selden, CEO američke food tech kompanije Finless Foods.
Stoga je, kako bi rekao Božo Skoko, Festival „ostvario sve ono što jedan brend čini specifičnim, a to su jedinstvene dodane vrijednosti usko vezane uz spoj inspiracije, motivacije i međusobno upotpunjavanje kulture, biznisa i kreativne industrije“.
Komentari