Na dvanaestom izdanju komunikacijskog festivala, Weekend Media Festivalu, po prvi puta će se koristiti posebno dizajnirane perive čaše kako bi se smanjilo korištenje i bacanje jednokratne plastike. Na čašama će uz logo biti otisnuta i prigodna poruka kako korištenjem ove čaše čuvamo planetu. Nakon korištenja, posjetitelji će čašu moći ponijeti kući kao dodatni suvenir.
“Weekend oduvijek misli zeleno, što se može vidjeti i na vizualnom identitetu te uređenju samog festivalskog prostora. Ekologiju nikako ne smatramo samo trendom, već stilom života. Festivalom bez jednokratne plastike želimo podići svijest o ekologiji te brinuti o prirodi koliko god možemo“, istaknuo je Tomo Ricov, direktor festivala, koji se održava od 19. do 22. rujna u Rovinju. Perive čaše moći će se preuzeti na šankovima smještenima unutar festivalskog kompleksa.
Ovogodišnji Weekend dovodi više od 150 predavača i panelista, a kroz tri dana preko 5000 sudionika iz svih zemalja regije moći će uživati u bogatom programu koji će se održavati u pet paralelnih dvorana. Novitet je Weekend Masterclass koji dovodi legendarnog čelnika Tag Heuera i Hublota Jean-Claude Bivera, a oni će, u četvrtak, 19. rujna, otkriti tajne vođenja luksuznih brendova i time otvoriti ovogodišnji program festivala.
Komentari