Umjetna inteligencija otvorila je novi svijet brendovima koji pomoću te tehnologije mogu naučiti mnogo o preferencijama korisnika i preporučiti im sadržaje krojene prema njihovom ukusu. Jedan od takvih primjera je Netflix čije su preporuke filmova i serija jedan od načina poticanja korisnika da nastave s korištenjem tog servisa.
Iz New Yorka u grad Rovinj stiže Jason Jercinovic, vizionar i marketing stručnjak te globalni šef marketinških inovacija u američkoj agenciji Havas. Na jedanaestom Weekend Media Festivalu će govoriti o prednostima i izazovima upotrebe umjetne inteligencije te što nas čeka prilikom primjene umjetne inteligencije u marketingu.
Jason Jercinovic ima više od dvadeset godina iskustva u tehnologijama, oglašavanju i marketingu, od rada sa start-upima do vodećih svjetskih brandova. U Havasu je kao globalni šef za marketinške inovacije zadužen za nove AI i CX poslovne jedinice (Havas Cognitive). U svom radu koristi znanja iz područja umjetne inteligencije, analize podataka, tehnologije, biznis strategija i dizajna.
Umjetna inteligencija ulazi u sve pore života pa tako i u oglašavanje. Jedan od primjera su chatbotovi, sve popularnija tema u svijetu digitalnog marketinga koji implementirani u platforme za komunikaciju i messaging aplikacije, služe za razgovor između branda i korisnika.
Američki stručnjak se zalaže za stvaranje etičkog kodeksa koji bi ograničio korištenje umjetne inteligencije u marketingu te osigurao transparentnost i povjerenje. Na svom predavanju u sklopu ‘Weekenda’, pokušat će odrediti granicu koju oglašivači baš nikada ne bi smjeli prijeći.
Najveći regionalni komunikacijski festival održava se od 20. do 23. rujna na poznatoj lokaciji u staroj tvornici duhana u Rovinju, a ovogodišnji partneri su Francuska i Njemačka.
Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji i ovoga će puta predstaviti najvažnija digitalna nagrada SoMo Borac.
Komentari