Mitsubishi je postigao pun pogodak tipkom za odabir vrste pogona. Tako da ASX s odabranim pogonom na prednje kotače smanjuje potrošnju goriva i u pravilu se ponaša kao SUV s prednjim pogonom. Pritiskom na 4WD tipku, prebacujete ASX u mod automatskog odabira pogona na sva četiri kotača, tako da dajete vozilu na odabir koju vrstu pogona će koristiti.
+ pogon na sva četiri kotača, izvrstan učinkovit dizelski agregat, automatski mjenjač
– Poneki detalji vozila napravljeni su od jeftinije plastike
Tržište SUV vozila je sve popularnije. Tome u prilog govori i činjenica da svaki četvrti europski i svaki peti hrvatski kupac bira SUV vozilo. Gotovo da i ne postoji automobilska marka koja nema svog predstavnika u ovoj kategoriji. Tako da je i Mitsubishi u tom segmentu odradio vrlo dobar posao i svoj model ASX pozicionirao u sam vrhu ponude.
Mitsubishi ASX predstavljen je u ožujku 2010. na Ženevskom salonu. Po njemu je napravljen Peugeot 4008 i Citroën C4 Aircross, a zanimljivo je kako se originalna verzija prodaje bolje od francuskih izvedbi. Vjerojatno dobroj prodaji pridonosi podatak kako se Mitsubishijeva vozila proizvode isključivo u Japanu, što je već odavno sinonim kvalitete.
ASX je 2015. doživio redizajn, tako da je eksterijer nadograđen novim 18-colnim alu naplatcima, crnim obrubom iznad kotača i još ponekim detaljem.
Eksterijer se ističe iz mnoštva zahvaljujući LED dnevnim svjetlima i atraktivnim alu naplatcima. Unutrašnjost karakterizira obilje prostora, upotrebljivosti i brojnih pretinaca, a osjećaju za volanom pridonosi izvrstan volan preuzet iz Outlandera.
Izgrađen na istoj platformi kao Lancer i Outlander, ASX nudi obilje prostora i za putnike na stražnjoj klupi. Putnici straga imaju na raspolaganju preklopivi naslon za ruku s dva držača za čaše i dva ISOFIX konektora.
Stražnja klupa je preklopiva i u tren povećava volumnu zapremninu s 393 na čak 1143 litre.
Testirani model dolazi s audio sustavom i dodirnim zaslonom od 6,1″. Iskreno voljeli bi vidjeti multimedijalno bogatiji sustav opremljen s navigacijskim sustavom i većim ekranom.
Mitsubishi nije nadogradio kontrolnu ploču za klimu i s njom se upravlja putem okretajućeg brojčanika preuzetog još iz prve generacije. Voljeli bi vidjeti digitalni ekran i vjerujemo kako će u sljedećoj generaciji Mitsubishi po tom pitanju napraviti veću promjenu.
Ispod haube nalazi se dizelski četverocilindraš zapremnine 2268 cm3 (Mitsubishi koristi praktičniji naziv od 2.2 litre) koji proizvodi 150 KS i okretni moment od 360 Nm. Model 2.2 dolazi u kombinaciji s automatskim 6-stupanjski mjenjačem i mjenjačem na volanu.
Deklariranu potrošnju od 5,8 litara na 100 kilometara nije lako postići, pogotovo korištenjem stalnog pogona na sva četiri kotača, tako da nam se potrošnja na testu kretala od 7 do 8 litara što i nije loš rezultat za ovakav tip vozila.
ASX se u vožnji ponaša vrlo odlučno i dobro iskorištava snagu motora. Izvrsno pobjeđuje rupe na cesti, a kontrola nagiba vozila je na zavidnoj razini, uzimajući u obzir segment kojem ovaj model pripada.
Mitsubishi je postigao pun pogodak tipkom za odabir vrste pogona. Tako da ASX s odabranim pogonom na prednje kotače smanjuje potrošnju goriva i u pravilu se ponaša kao SUV s prednjim pogonom. Pritiskom na 4WD tipku, prebacujete ASX u mod automatskog odabira pogona na sva četiri kotača, tako da dajete vozilu na odabir koju vrstu pogona će koristiti. Naravno tu je i mogućnost stalnog pogona na sva četiri kotača. Taj mod je koristan u situacijama gdje znate da postoji mogućnost od konstantnog proklizavanja kotača.
Mitsubishijeva impresivna petogodišnja garancija ili garancija na prijeđenih 100.000 kilometara čine ASX pametnim odabirom. Cijena testnog modela iznosi 239.900 kn.
Komentari