U sklopu predstavljanja električnog modela EX90, na kraju prezentacije je decentno otkriveni i izgled ‘njegove manje verzije’, koja bi također trebala dobiti proizvodnu seriju, prenose ph.news.yahoo.com.
Mediji su ubrzo počeli pisati da model nosi naziv EX30, a izvršni direktor Jim Rowan je potvrdio da koncept nosi taj naziv.
Ističe se da bi ovaj mali električni gradski automobil trebao biti proizveden u više varijanti. Pretpostavlja se da bi karoserija trebala biti postavljena na podvozje i platformu Sustainable Experience Architecture (SEA), koju koristi i novi Smart #1.
Već sad se piše o tome se da bi model mogao imati približno slične dimenzije, a dodatno bi se radilo na specifikacijama i perfomansama. Proizvodnja EX30 bi trebala početi sljedeće godine u Kini.
Rowan je čak otkrio da će postojati izbor u području kapaciteta baterija, a vozači će moći birati paket opreme, koji odgovara “njihovom načinu života i cijeni”. Sad je već poznato da Generaciju Z kod izbora automobila privlače moderni “sustavi sigurnosti, udobnost vožnje i visoka kvaliteta”.
Komentari