Volkswagen T7 2.0 TDI, konačno najtraženija motorizacija u ponudi, uz bogatu opremu za 50.000 eura

Autor:

Volkswagen T7, sedma generacija slavnog transportera, s dizelskih 150 KS, 360 Nm i automatskim mjenjačem DSG7, ima uvjerljive performanse (190 km/h, 12,2 s) uz realnu potrošnju od 7 l/100 km

Nakon što je Volkswagen T7 Multivan prodavao samo s benzinskim motorom ili kao plug-in hibrid, konačno na tržište, po cijeni od oko 50.000 eura s konvencionalni turbo dizel, 2.0 TDI, nadopunjuje ponudu pogona. Multitalentirani transporter velikog kapaciteta na testu dokazuje da su motori s kompresijskim paljenjem još uvijek razumna kombinacija u kombinaciji s velikim vozilima.

Zahvaljujući tehnologiji višestrukog pročišćavanja, moderni TDI serije EA288evo daleko je od zagađivača: 4-cilindarski turbo dizel obujma 1968 ccm, snage 150 KS te najvećeg okretnog momenta 360 Nm pri 1600 – 2750 min pokazuje da čak i relativno veliko i teško vozilo može lako podnijeti sadašnja zahvaljujući dva SCR katalitička pretvarača s dvostrukim AdBlue filtri za uklanjanje čađe.

Može zadovoljiti ograničenja ispušnih plinova i zadovoljava strogi Euro 6d. I to bez kompromisa s velikim okretnim momentom pri malim brzinama ili spontanim odzivom. Umjesto toga, dvolitreni agregat snažno gura iz praznog hoda i tek rijetko zahtijeva više od 2500 okretaja u svakodnevnom životu da bi se prazan autobus, koji je dug preko pet metara i već teži 2,2 tone, ubrzao.

Sve u svemu, to daje Volkswagen T7 2.0 TDI ugodno ležeran karakter koji se jako dobro slaže s konceptom vozila. Jer čak i ako Volkswagen T7 2.0 TDI juri autocestom (njemačkim Autobahnom bez ograničenja brzine) pri 190 km/h, zahvaljujući aerodinamičnoj karoseriji i uvjerljivo izbalansiranom pogonu, potiče mirnu vožnju. Tada se možete zadovoljiti i vrijednošću ubrzanja od 12,2 sekunde za sprint od nula do 100 km/h.

Važnije je da TDI nikada nije glasan i dosadan vibracijama, nego uvijek štedljivo bruji u sebi. Također je skroman kada je riječ o potrošnji i zaokružuje naš krug potrošnje uključujući puni gas i stani-kreni u gradu sa samo 7,5 l/100 km. Naravno, pažljiv i razborit 7-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom također igra značajnu ulogu u skladnoj pogonskoj jedinici. Njegova kontrola s ranim promjenama stupnjeva prijenosa posebno je ugodna u Eco načinu rada i optimalno iskorištava puni okretni moment TDI-ja.

Međutim, upravljanje mjenjačem uvijek se vraća na standardni program “D” nakon ponovnog pokretanja – čak i ako je eko način rada ostao aktiviran. Tek kad se to ponovno potvrdi, elektronika mjenjača Volkswagen T7 2.0 TDI ponovno se prebacuje u “E” i time također omogućuje “klizanje” u neutralnom položaju i dosljednu upotrebu automatskog start-stop sustava. Djelomično klimave unutarnje obloge i ponekad umjerena kvaliteta obrade u Volkswagen T7 ne čine se posve uvjerljivima. Na primjer, poklopac pretinca za rukavice našeg testnog automobila više puta se otvarao na neravnim površinama ceste.

No, to nije moglo biti zbog udobnosti ovjesa, jer zahvaljujući opcijskom adaptivnom podvozju (DCC, od 1380 eura), Multivan je na našem testu vrlo samouvjereno peglao oštećenja na cesti i ostavljao dojam da se vozite u limuzini nego u autobusu. Isto se odnosi i na upravljivost: upravljač reagira precizno, a čak i nagle promjene opterećenja stoički smireno odaju priznanje aluminijskoj šasiji optimiziranoj težini.

Volkswagen T7 nije dinamičan, ali iznimno siguran i stabilan. Razmjerno dobra upravljivost i krug okretanja (12,3 metra) nisu se promijenili ni kod testirane duge verzije (plus 20 centimetara), budući da ima isti međuosovinski razmak kao i kraći model. Razlika je samo u stražnjem prevjesu.

Iznutra, međutim, Volkswagen T7 ima još više prostora i maksimalni obujam od 4005 litara (s panoramskim krovom čak do 4053 litre). Najveća snaga ovog modela svakako je iznimno raznolika sjedala u unutrašnjosti. Pojedinačna stražnja sjedala mogu se lako pomicati i namještati na podnim tračnicama.

Sjedala se također mogu preklopiti ili potpuno ukloniti u samo nekoliko jednostavnih koraka, tako da se unutrašnjost može podijeliti prema potrebi. Međutim, Multivan je opremljen samo s pet sjedala. Ako želite iskoristiti puni potencijal koncepta, morate investirati u dodatna sjedala šest i sedam. Ako želite, možete ga montirati i suprotno od smjera vožnje i dodati klizni sklopivi stol koji se također može zaključati kao konzola između prednjih sjedala Volkswagen T7.

Serijski standard Volkswagen T7 2.0 TDI uključuje DAB radio 2 Discover sa zaslonom u boji od deset inča kao i Bluetooth sučelje za mobilne telefone i glasovno upravljanje. Također su uključene dvije USB-C utičnice na prednjoj strani, internetska veza i funkcija streaminga. Više USB utičnica straga košta 90 eura dodatno. Induktivno postolje za punjenje također košta 480 eura.

Ladica za pohranu ispod središnje rešetke ventilatora dovoljno je velika da primi trenutne vrhunske uređaje s iznimno velikim zaslonom. Međutim, pristup tamo pohranjenim mobilnim uređajima pokazao se pomalo nezgodnim, a njihovi su zasloni prekriveni. Navigacijska funkcija za infotainment sustav dostupna je za Volkswagen T7 2.0 TDI uz doplatu od 770 eura

 

OZNAKE: TDI, Volkswagen T7, 2.0

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.