Volkswagen T-Roc, kompaktni SUV s 3-cilindarskim turbobenzincem 1.0 TSI, pokazao je zavidnu štedljivost u vožnji striktno po propisu talijanskim gradovima, cestama i autocestama
Izvor: de.motor1.com
Volkswagen T-Roc, kompaktni SUV, dugačak 4324 mm, širok 1819 mm i visok 1573 mm i međuosnog razmaka 2590 mm, s poprečno postavljenim turbobenzincem obujma 999 ccm, koji razvija snagu od 110 KS pri 5000/min, uz najveći okretni moment od 200 Nm pri 2000/min, koji 6-stupanjskim ručnim mjenjačem pokreće prednje kotače, predstavljen u kolovozu 2017., a redizajniran u prosincu 2021.
Riječ je o naprednoj koncepciji koja pruža zanimljiv spoj uvjerljivih performansi (10,8 s do stotke i najveća brzina 185 km/h) te deklarirane potrošnje goriva, 4,5 l/100 km na otvorenom, 6,0 l/100 km/h u gradu i 5,1 l/100 km kombinirano.
Test portala de.motor1.com pokazuje da se u realnim uvjetima, premda većina troši više goriva nego je ocijenjeno po WLTP standardu, može trošiti i manje, ako se vozi striktno po prometnim propisima.
Testni je model opremljen gumama Michelin Premacy – 215/55 R17, broj većim od osnovnih,koje povećavaju potrošnju za 0,1 do 0,2 l/100 km. Test je napravljen 4. svibnja 2023., u Italiji od Rima do Forlija (360 km) i natrag te u gradskoj vožnji, pri vedrom vremenu i temperaturi od 14 do 25 Celzijevih stupnjeva.
Riječ je o dionici koja je 65 posto brza cesta (Superstrada), s ograničenjem 90 i 110 km/h, 25 posto autocesta (Autostrada), s ograničenjem 130 km/h, pet posto državne ceste, s ograničenjem 90 km/h i pet posto gradska ceste.
Ukupno je prevaljeno 850 km. Putno računalo pokazalo je potrošnju goriva od 4,6 l/100 km, a po punjenju na benzinskoj crpki, ‘do čepa’, odnosno prvog klika pištolja za punjenje, na početku i kraju testa, 4,9 l/100 km. Po propozicijama ovog testa uzima se prosjek – 4,75 l/100 km. Spremnik goriva je 50 litara.
– gradska vožnja u Rimu: 7,7 l/100 km, doseg s punim spremnikom goriva 645 km
– mješovita vožnja gradom i okolicom: 5,9 l/100 km, doseg 845 km
– autocesta (Autostrada): 6,3 l/100 km, doseg 790 km
– štedljiva vožnja): 3,3 l/100 km, doseg 1515 km
Tim je rezultatima Volkswagen T-Roc 1.0 TSI u sredini klase. Trošio je više nego Renault Captur TCe 130 EDC (4,70 l/100 km), Citroën C3 Aircross PureTech 130 (4,50 l/100 km), Fiat 500X 1.5 T4 Hybrid sa 130 KS (4,50 l/100 km) i Volkswagen T-Cross 1.0 TSI mit 95 PS (4,30 l/100 km).
Jednako je trošila Opel Mokka s turbobenzincem 1.2 snage 130 KS (4,75 l/100 km).
Više su trošili Ford Puma Mildhybrid (4,80 l/100 km sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i 4,90 l/100 km s DCT mjenjačem), Peugeot 2008 1.2 PureTech 155 (5,00 l/100 km), Dacia Duster 1.3 TCe 150 PS EDC (5,25 l/100 km) i Nissan Qashqai Mildhybrid sa 158 PS (5,55 l/100 km).
Komentari