NSU, nekad ugledna njemačka marka, napustila je proizvodnju motocikala kojom se etablirala, posvetila automobilima, a upropastilo ih je forsiranje wankel motora
Pogodili su “malom limuzinom velikog srca”, NSU Prinz 1000, ali orijentacija na nedostatno pouzdane i rastrošne wankel motore, gdje su željeli biti avangarda,dovela ih je u velike financijske i poslovne probleme.
Poput lavine uslijedile su reklamacije kupaca senzacionalnog, no kvarljivog modela NSU Ro 80. Uskočio je Volkswagen i promptno ih spojio s pet godina ranije kupljenim brendom Audi.
To se dogodilo 21. kolovoza 1969. Tako je Audi 80, “Europski automobil 1973. godine”, iz kojeg je izveden prvi Volkswagen Passat, na svim oznakama na motoru i pločicama na karoseriji, imao brend Audi NSU.
Nisu imali planova za spas tvrtke, no njihove tvornice i baza sjajnog tehničkog i inženjerskog osoblja bili su im i te kako zanimljivi. Posljednji automobil NSU proizveden je 1977.
Komentari