Nova generacija Volkswagen sigurnosnog sustava upozorenja na izlazak pomaže u izbjegavanju opasnih situacija pri izlasku iz vozila u gradskom prometu.
Sustav pomoći može upozoriti vozača i putnike da se drugi sudionici u prometu približavaju parkiranom Volkswagenu straga. Na primjer, unutar ograničenja sustava, sustav može otkriti bicikliste, koji su često među najranjivijim sudionicima u prometu. Osim vozačevih i suvozačevih vrata, sustav upozorenja pri izlasku štiti i stražnja vrata. Novi Volkswagen modeli ID.7, Passat i Tiguan standardno su opremljeni ovim sustavom pomoći. U novom modelu Golf, ID.4 i ID.5, tehnologija je opcijski dostupna u tehnički specifičnom obliku.
Novi ID.7 opremljen je najvišim specifikacijama sustava pomoći. Sustav upozorenja pri izlasku skenira područje iza Volkswagena putem dva stražnja radarska senzora (lijevo i desno u braniku) i obavještava putnike o opasnosti prije nego što se pritisne kvaka na vratima: ako se sudionik u prometu približava, LED svjetlo u vanjskom retrovizoru automatski svijetli kao prva razina upozorenja. Ako se ipak pritisne jedan od otvarača vrata, vrata se također kratko vrijeme ne mogu otvoriti. Ako se vrata otvore, oglašava se zvučni signal upozorenja. Nadalje, sustav pomoći ostaje aktivan tri minute nakon što se Volkswagen parkira i isključi kako bi pokrio sve putnike koji izlaze iz vozila.
Sustav upozorenja pri izlasku u novom Passatu i novom Tiguanu funkcionira na vrlo sličan način kao ID.7: sustav koristi LED svjetlo u odgovarajućem vanjskom retrovizoru kako bi obavijestio putnike u vozilu ako se sudionik u prometu približava straga, čak i prije nego upravlja se kvakom na vratima. Ako se ipak pritisne kvaka na vratima, oglasit će se zvučno upozorenje putem zvučnika na tim vratima. Budući da su oba modela opremljena mehaničkim bravama za vrata, dodatna značajka odgode otvaranja vrata iz ID.7 nije dostupna.
Sustav upozorenja pri izlasku opcijski je dostupan u ID.4 i ID.5. Djeluje na gotovo isti način kao u ID.7. Jedina iznimka: u ovom slučaju, LED svjetlo u vanjskom retrovizoru se aktivira samo u slučaju opasnosti kada putnici rukuju jednom od kvaka na vratima. Ostale razine upozorenja – zvučni signal u odgovarajućim vratima i elektronička odgoda otvaranja – identične su onima u ID.7.
Prvi Volkswagen sa sustavom upozorenja pri izlasku bio je sadašnji Golf. Ovdje sustav radi na sličan način kao ID.4 i ID.5. Kao i kod modela Passat i Tiguan MQB, Golf je opremljen mehaničkim bravama, što znači da dodatna odgoda otvaranja vrata nije dostupna.
Komentari