Volkswagen Passat (2005.): je li isplativiji dizelaš 1.9 TDI ili benzinac 1.6?

Autor:

Volkswagen

Volkswagen Passat B5.5 koji se proizvodio od 2000. do 2005. velo je kvalitetan. Verzija 1.6 je dobra kupnja jer je MPI-SOHC benzinac jedan od najboljih Volkswagenovih benzinaca ikada

Ako kupujete  Volkswagen Passat B5.5 možete očekivati dvostruko manja kilometražu nego s turbodizelašem 1.9 TDI, a dodatan je adur 20 posto niža cijena benzina, Mnogi biraju turbodizelsku verziju, koja je vrlo kvalitetna ali turbodizelaši iz toga doba su često dotrajali. toplinski i mehanički znatno više opterećeni, te ih u pravilu voze osobe koje prelaze puno kilometara, lako je naletjeti na istrošen model i s vraćenom kilometražom.

Rizik je znatno veći nego kod kupnje nešto rastrošnijeg benzinca 1.6. Kupnja modela iz posljednje godine proizvodnje je preporučljiva, jer su takvi primjerci u pravilu najkvalitetniji i najpouzdaniji (riješene su sve mane). Osnovni benzinski motor 1.6 iz 1595 ccm razvija 148 Nm pri 3800/min i 102 KS pri 5600/min. Neočekivano dobro vuče u razmjerno teškoj limuzini. Ali, zbog kraćeg prijenosa i nedostatka šestog stupnja mjenjača, nešto je bučniji na autocesti i prosjek potrošnje benzina teško je spustiti ispod 10 litara na 100 km.

Jednostavne je i izdržljive konstrukcije, s jednim   vratilom i osam ventila, a jedini osjetljivi sklop je termostat (izrađen je od plastike). U pravilu odlazi nakon 100.000 do 150.000 km. Benzinski motor 1.6, zbog dva ventila po cilindru, izvrsno je prilagođen za napajanje plinom (LPG), ali treba kupiti opremu s izravnim ubrizgavanje. Volkswagen Passat B5.5, kao i Audi A4 te generacije, ima osjetljive prednje kuglaste zglobove, koji teško izdrže više od 100.000 km.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.