Volkswagen Passat 2.0 TDI (2015.): dugo vergla i gubi snagu iznad 3500/min. OVO su uzroci problema…

Autor:

Stiv Cinik, Volkswagen

Volkswagen Passat 2.0 TDI u serijama nakon 2012. se riješio svih bitnih problema pa zbog velike kilometraže (287.000 km) problem je vjerojatno u brizgaljkama, istrošenosti vitalne mehanike motora, dotrajalom elektropokretaču ili kombinaciji navedenih uzroka…

PITANJE ČITATELJA

Volkswagen Passat 2.0 TDI, 150 KS, 2015., 287.000 km, početkom ljeta javili su se problem s paljenjem motora, te laganih, ponekad i jačih vibracija I gašenja motora u leru. U vožnji motor radi i vuče dobro, ali samo do 3500/min, a iznad kao da gubi snagu i teško podiže okretaje

ODGOVOR DOKTORA

Volkswagen Passat 2.0 TDI u serijama nakon 2012. se riješio svih bitni problema (u početku je bio manje pouzdan nego 1.9 TDI) pa zbog velike kilometraže (287.000 km) problem je vjerojatno u brizgaljkama, istrošenosti vitalne mehanike motora, dotrajalom elektropokretaču ili kombinaciji navedenih uzroka.

Prvo trebate posumnjati na brizgaljke, koje na niskom režimu dovode previse goriva, koje ne može izgorjeti pa stvara zagušenja i remeti stabilnost rada motora, a na većim ne dovode dovoljnu količinu goriva – jedan gram na 14,5 grama usisanog zraka. Zbog toga vam najprije savjetujemo da ulijte dobar aditiv za gorivo, što će vjerojatno poboljšati rad motora, osim ako problem s brizgaljkama nije toliko da će trebati reparacija, odnosno izmjena.

U drugoj fazi provjerite rad elektropokretača i ispravnost akumulatora, koji možda, zbog dotrajalosti, koja mu povećava mehaničke otpore i smanjuje učinkovitost, ne uspije zavrtjeti motor na najmanje 235/min, koja kod tog motora osigurava uvjete za paljenje. Problemi s ubrizganom količinom goriva mogu biti I zbog zaprljanog, odnosno blokiranog filtra goriva, što je posljedica njegove neredovite izmjene.

No, problem je, zbog velike kilometraže (niste napisali je li auto kupljen rabljen, što otvara rizik vraćene kilometraže), zasigurno, u manjoj ili većoj mjeri, u dotrajalosti vitalnih dijelova. Zbog toga je preporučljiv odlazak u kvalitetan servis za dizelske motore, gdje treba provjeriti:

TLAK PREDNABIJANJA pri 2000/min treba biti najmanje 0,9 bara, a ako je niži od 0,6 bara, to indicira da je potreban ozbiljniji zahvat (reparatura turbopunjača)
TLAK KOMPRESIJE hladnog motora. Ako je u korektnom stanju, tlakovi trebaju biti ravnomjerni i ne niži od 30 bara. Granica potrebne reparacije je 27 bara
TLAK PODMAZIVANJA, odnosno ulja u motoru. To je najčešća indikacija da je došlo do habanja, jer zbog povećanih zazora pada uljni talk, posebice na leru. Na minimum treba biti 1,2 bara, a na 2000/min najmanje 3 bara.
TLAK GORIVA u Common-railu, koji treba biti 250 bara na minimumu te najmanje 500 bara pri 2000/min.Taj je motor opremljen visokotlačnom pompom goriva CP1 i injektorima Bosch.

As Kramar – vaša provjerena adresa za rabljena vozila

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.