Kada se mijenja zupčasti remen na Volkswagen Passatu 1.9 TDI?

Autor:

Autoportal.hr

Volkswagen Passat 1.9 TDI može biti star 13 do 26 godina, pa ako nemate potvrdu ovlaštenog ili respektabilnog servisa da je zupčasti remen propisno izmijenjen, odmah ga izmijenite

Volkswagen Passat 1.9 TDI se proizvodio u seriji B5 (1996. – 2000.) i B5.5 (2001. – 2005.), opremljen je izvrsnim turbodizelašem 1.9 TDI, od 90 do 130 KS. Volkswagen Passat 1.9 TDI je vrlo kvalitetan i izdržljiv model. Problema ima samo s dvostrukim kuglastim zglobovima prednjeg ovjesa – noviji originalni setovi, i zamjenski, ako imaju BR certifikat, su riješili problem.

Pri kupnji, ako nemate potvrdu ovlaštenog ili nekog drugog respektabilnog servisa da je zupčasti remen izmijenjen u propisanom roku, u sklopu sa servisnim setom, odmah ga izmijenite, tim prije što ne možete biti sigurni koliko je automobil stvarno prešao (rizik vraćene kilometraže).

Foto: Autoportal.hr

Volkswagen Passat 1.9 TDI ima sljedeće intervale izmjene zupčastog remena:

90.000 km … do 1998. (dizelaš s direktnim ubrizgavanjem preko visokotlačne razvodne pumpe)
60.000 km … 1999. (dizelaš direktnim s ubrizgavanjem pumpa-brizgaljka, PD)
90.000 km … 2000. – 2001. (PD)
120.000 km … 2002. (PD)
150.000 km … 2003. – 2009. (PD druge generacije).

Pri izmjeni zupčastog remena treba svakako izmijeniti napinjač i prateći valjak, a preporučljivo je i pumpu rashladne tekućine, u sklopu servisnog seta. Kod modela od 2003. do 2009. to je obvezno. Najbolje je ugraditi orginalni Volkswagen servisni set, a od zamjenskih birajte najkvalitetnije: Bosch, Continental…, jer je napor i trošak izmjene za svaki set jednak, a zupčasti remen je presudno važan za pouzdanost motora.

Krajem 2009. (za 2010.) turbodizelaš 1.9 TDI PD sa 105 KS i 250 Nm zamijenjen je jednako snažnim 1.6 TDI CR, s direktnim ubrizgavanjem po sustavu common rail.

Foto: Autoportal.hr

 

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.