U kolovozu registrirano 3296 novih automobila, 5,1 posto manje nego u lanjskom, Volkswagen najuspješnija marka, Škoda Octavia bestseller

Autor:

Škoda, Volkswagen

U Hrvatskoj je u prvih osam mjeseci 2024. registrirano 47.659 novih automobila, 12,2 posto više nego u istom razdoblju lani, Škoda najuspješnija marka (tržišni udio 13,3 posto), najuspješniji model Škoda Octavia (3333 registriranih)

Izvor: Promocija Plus

U Hrvatskoj je u kolovozu registrirano 3296 novih automobila, 5,1 posto manje nego u lanjskom. Najuspješnija marka je Volkswagen (408 registriranih, tržišni udio 12,38 posto), na drugom je mjestu Škoda (383, 13,32 posto), trećem Kia (248, 7,52 posto), na četvrtom Hyundai (245, 7,43 posto), petom Toyota (237, 7,19 posto), šestom Renault (195, 5,92 posto), sedmom Suzuki (194, 5,89 posto), osmom Dacia (164, 4,98 posto), devetom Audi (140, 4,25 posto), desetom Peugeot (135, 4,10 posto)…

Među premium markama Audi je tradicionalno najuspješniji (140), slijede BMW (93) i Mercedes-Benz (68).

U dosadašnjem dijelu godine najviše novih vozila registrirala je Škoda, 6346, uz tržišni udio 13,32 posto, drugi je Volkswagen (5526, 11,59 posto), treći Renault (3582, 7,52 posto), četvrti Opel (3255, 6,83 posto), peta Toyota (3065, 6,43 posto), šesti Suzuki (2962, 6,21 posto), sedma Dacia (2511, 5,27 posto), osmi Hyundai (2507, 5,26 posto), deveta Kia (2418 (5,07 posto), deseti Audi (1796, 3,77 posto)…

Uvjerljivo najprodavaniji model u kolovozu 2024. bila je Škoda Octavia (171), slijede Volkswagen Tiguan (148), Kia Stonic (104), Suzuki Vitara (90), Hyundai Tucson (83), Volkswagen T-Cross (82), Toyota Yaris (70), Škoda Kamiq (62), Volkswagen Taigo (59), Renault Clio (55), Volkswagen T-Roc (54), Suzuki SX4 (52), Dacia Sandero (49), Toyota Corolla (45), Dacia Duster (43)…

Prema pogonskom gorivu, od siječnja do kraja kolovoza najviše je prodano benzinaca, 25.178 ili 52,8 posto, slijede hibridi kojih je prodano 11.358 odnosno 23,8 posto od ukupne prodaje. Dizelaši su tek na trećem mjestu budući da je njih odabralo 8827 kupaca ili 18,5 posto, dok je vozilo na plin kupilo njih 923, a što je 1,9 posto od ukupne prodaje. Električni auto izabralo je 1373 kupaca odnosno 2,9 posto.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.