1. kolovoza 1957. proizveden prvi Volkswagen Karmann-Ghia Cabriolet

Autor:

Volkswagen

Volkswagen Karmann-Ghia Cabriolet, najatraktivniji kabriolet s najslabijim motorom, pokazao se kao dobitna kombinacija

Četiri godine nakon što je uveden Volkswagen Karmann-Ghia, coupe izvedenica legendarnog modela Volkswagen Buba, karoserist Karman počeo je proizvoditi verziju bez krova…

Novi model tvrtke Volkswagen imao je jednostavnu i prilagodljivu šasiju s pogonskom grupom i podvozjem, iz modela Volkswagen Buba, te je njemački karoserist shvatio kako bi za njega bilo razmjerno lako izgraditi posebnu karoseriju. Volkswagen je, naravno, iskoristio priliku koju je pružila atraktivna karoserijska izvedba koju je za karoserijsku tvrtku Karmann osmislila talijanska dizajnerska tvrtka Ghia.

Bio je to logičan nastavak Volkswagenovog asortimana, koji je tijekom 50-ih rastao na tržištu. Porsche se modelom Porsche 356 (također izvedenicom Volkswagen Bube) pozicionirao u skupljem, ekskluzivnijem dijelu tržišta. Zbog toga je bio dobrodošao razmjerno povoljni model Volkswagen Karmann Ghia, sportskog izgleda, premda je imao skromnije performanse.

Volkswagen Karmann Ghia je 1955. bila pun pogodak, premda je s Bubinom mehanikom imala skromne performanse. Verzija kabriolet, uvedena prije 64 godine, zbog skidanja krova trebala je imati dodatno ojačanu šasiju, pa je Volkswagen Karmann Ghia Cabriolet bio teži i malo sporiji od osnovnog modela.

No to kupcima u Europi i SAD-u nije bilo presudno je izgled i užitak vožnje s vjetrom u kosi bio prvorazredan. Originalni motor od 1192 ccm povećan je, paralelno s motorom modela Volkswagen Buba, do 1584 ccm u 1974.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.