Volkswagen ID. CODE, adut za Kinu, najavljuje novi dizajnerski pravac i tehnologiju za europsko tržište 2027.

Autor:

Volkswagen

Volkswagen je na salonu Auto China 2024. predstavio model ID. Code, koji najavljuje novi dizajnerski stil i tehnologiju automatizirane vožnje

Na salonu Auto China 2024, koji se održava od 25. travnja do 4. svibnja u Pekingu, predstavljen je Volkswagen ID. Code, koji svjedoči o ovoj sustavnoj usmjerenosti na želje kineskih kupaca. Estetika konceptnog vozila potpuno je nova i daje pregled velikog električnog SUV-a. Volkswagen ID. Code je prilagođen za 4. razinu autonomne vožnje.

Nova progresivna ID.UX podmarka također igra ključnu ulogu u pogledu profila Volkswagen koncerna na kineskom tržištu. Uz potpuno električne modele orijentirane na životni stil, ova je podmarka osmišljena kako bi se posebno svidjela mlađim kupcima.

Foto: Volkswagen

„Marka Volkswagen već se može osvrnuti na 40 godina uspjeha u Kini, a nastavljamo svoju uspješnu priču u novoj eri mobilnosti, čime potvrđujemo povjerenje naših kineskih kupaca,” rekao je Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen. Pojačana strategija u Kini ima tri stupa: sveobuhvatan portfelj proizvoda koji ubrzava elektrifikaciju modela marke, marku i jezik dizajna razvijen posebno za kinesko tržište i lokalni tehnički razvoj s jakim partnerima u Kini kako bi se ubrzao tempo inovacija.

Thomas Schäfer: Volkswagen ID. Code daje prvi uvid u budućnost marke Volkswagen u Kini: uz novi dizajn, novi tehnološki standard i holističko iskustvo marke – posebno usmjereno na potrebe i želje naših kineskih kupaca. Uvodimo novu eru mobilnosti u Kini, zajedno s našim kineskim partnerima.”

Foto: Volkswagen

Uz svjetsku premijeru modela Volkswagen ID. Code na salonu Auto China 2024, Volkswagen daje prvi uvid u novi jezik dizajna budućih modela i
istovremeno pokreće novu tehnološku eru. Konceptno vozilo razvijeno je posebno za kupce u Kini. Sa svojim moćnim, čistim i fluidnim površinama konceptno vozilo podsjeća na Gran Turismo.

Vanjski dizajn također funkcionira kao projekcijska površina za sljedeću generaciju svjetlosnih i zaslonskih sustava potpomognutih umjetnom inteligencijom. Ovo se dobro slaže s novodizajniranim životnim prostorom u modelu ID. Code, gdje se stvarni i virtualni svijet susreću kako bi stvorili novo iskustvo mobilnosti. Konceptno vozilo na električni pogon može se voziti konvencionalno ili u autonomnom načinu vožnje 4. razine.

Foto: Volkswagen

Najavljeno širenje portfelja proizvoda za kineske kupce do 2030. godine. ID. obitelj narast će na ukupno 16 modela do 2030. To uključuje pet električnih vozila nove ID.UX podmarke koja će svoje debi proslaviti 2027. Volkswagen također korak po korak predstavlja električne verzije svojih ICE modela i proširuje svoj portfelj u Kini novim, visokoučinkovitim plug-in hibridima s električnim dosegom većim od 100 kilometara. Dvanaest novih konvencionalnih modela i šest hibridnih imat će svoj debi 2030. Uz to, Volkswagen nadopunjuje dokazane MQB i MEB arhitekture vozila dodavanjem lokalnih platformi u Kini, na primjer, kroz partnerstva kao što je suradnja s XPENGom.

Nadalje, Volkswagen China Technology Company (VCTC) sa sjedištem u Hefeiju razvija prvu električnu platformu koncerna posebno za Kinu. Najmanje četiri dodatna modela za početni električni segment trebala bi biti izgrađena na platformi China Main Platform (CMP) od 2026. Višestruke platforme omogućuju koncernu Volkswagen da svojim kupcima ponudi prave proizvode u svim relevantnim segmentima i da zadovolji sve potrebe. Volkswagen širi svoju ponudu električnih vozila za nove skupine kupaca u Kini uz ID.UX. ID.UX kombinira dokazane Volkswagen vrline s DNK dizajnom usmjerenom na stil života.

Značajke specifične za marku uključuju progresivan vanjski dizajn zajedno s unutrašnjošću usmjerenom na vozača s potpuno novim konceptom zaslona i upravljanja (HMI) za mlade kupce. Prvi ID.UX model je ID.UNYX, čiji se debi na tržištu planira tijekom 2024.

Foto: Volkswagen

Volkswagen jača svoj ekosustav proizvodnje, razvoja, nabave i proizvodnje baterija u Kini. Do kraja godine broj zaposlenika samo na lokaciji za istraživanje i razvoj u Anhuiu narast će na 3000 stručnjaka. Marka također intenzivira lokalizaciju kako bi postigla znatno kraće razvojne cikluse.

Kineski partneri kao što su XPENG, Horizon Robotics i Thundersoft bit će integrirani u proces razvoja u ranoj fazi. U suradnji s XPENG-om, od 2026. planiraju se dva nova vozila srednje klase. Zaposlenici zajedničkog pothvata CARIZON s Horizon Robotics i CARThunder zajedničkog pothvata s Thundersoftom angažirani su na razvoju inovativnih sustava za autonomnu vožnju, infotainment i povezivost.

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.