Volkswagen nikada nije imao serijski sportski transporter. To će se promijeniti, u Wolfsburgu pripremaju Volkswagen ID. Buzz u verziji GTX
Električnim crossoverom Volkswagen ID.4 GTX, u Wolfsburgu ponovno ponovno aktiviraju alternativnu oznaku za GTI iz osamdesetih, ali to je sada oznaka za električne automobile. Očekuje se da će sljedeći model u seriji biti nabrijani električni transporter.
Volkswagen ID. Buzz je svestran električni transporter: kamper, dostavno vozilo, velika obiteljska limuzina, prijevoz do zračne luke, timsko vozilo. A sport? Visoki Volkswagenov model koji se proizvodi Hannoveru s tim ima malo veze.
Volkswagen ID. Buzz GTX će to promijeniti već sljedeće godine, jer je Volkswagen nedavno potvrdio da namjerava osmisliti dodatak GTX svakoj električnoj ID seriji, uključujući ID. Buzz. Budući da osnovna verzija počinje od 64.580 eura, očekuje se da će sportski retro autobus stajati oko 70.000 eura.
Sportski Bulli ipak nije potpuni novitet: 1984. se pojavila mala serija modela Volkswagen T3 s motorom modela Porsche 911. Stoga i Volkswagen ID. Buzz ima potencijal da bude sportski. Temelji se na modularnoj platformi za električni MEB) i dijeli platformu s ostalim električnim automobilima marke Volkswagen.
S konfiguracijom pogona modela Volkswagen ID.4 GTX i Volkswagen ID.4 GTX, nadolazeći sportski Volkswagen ID. Buzz GTX (2024) ima dva elektromotora straga izlazne snage sustava od 220 kW (299 KS). Ukupni okretni moment povećan je sa 310 na 460 Nm.
Opremljen na ovaj način električni transporter iz Wolfsburga do 100 km/sprinta za 6,9 sekundi, a najveća brzina će biti ograničena na 180 km/h. Volkswagen ID. Buzz GTX će se proizvoditi u kratkoj i dugoj verziji, Kratka verzija će se proizvoditi sa 77 kWh ili 86 kWh, što će omogućiti doseg između 400 i 500 km.
Komentari