29. ožujka 1974. nitko nije slutio da će taj kompaktni automobil, nasljednik legendarne Bube, postati najuspješniji Volkswagen i najprodavaniji europski automobil svih vremena
Volkswagen Golf je u međuvremenu dao ime vlastitoj klasi vozila i pratio generacije ljudi diljem svijeta. Do danas je više od 37 milijuna primjeraka slijedilo prvi Volkswagen Golf iz serijske proizvodnje iz 1974. godine. Čisto matematički gledano, to znači da se više od 2000 ljudi diljem svijeta odlučilo kupiti novi Golf svaki dan tijekom posljednjih 50 godina. Danas Volkswagen slavi rođendan Golfa – a također i početak budućnosti ovog svjetskog bestselera zahvaljujući sveobuhvatnom tehničkom i vizualnom ažuriranju.
Volkswagen – od okrugle Bube do uglastog Golfa. Prvi novi modeli Golfa mogli su se vidjeti u prodajnim salonima zastupnika u srpnju 1974. Tamo gdje su Volkswagen Buba, a time i motori sa stražnje strane, prije dominirali scenom desetljećima, sada je konačno započela nova era: ona poprečno postavljenog motora sprijeda i prednjeg pogona. Volkswagen je već započeo ovu tranziciju malo prije sa Sciroccom i Passatom. S Golfom, najveća klasa sada također koristi ovu novu tehnologiju.
Volkswagen se iznova osmišljava. Kao nasljednik legendarne Bube koja je proizvedena više od 21,5 milijuna puta, Golf koji su razvili Giorgetto Giugiaro i Volkswagen Design morao je ispuniti visoka očekivanja kako bi nastavio priču o uspjehu najuspješnijeg automobila svih vremena do ta točka. I učinio je to u svakom pogledu: kupci su bili toliko impresionirani modernim konceptom pogona, varijabilnom unutrašnjosti i novim dizajnom da je Golf već dosegao brojku od milijun do listopada 1976.
Volkswagen je 1974. o novom vozilu s velikim stražnjim vratima napisao sljedeće: “Golf nudi maksimalan prostor i sigurnost. Beskompromisno je usmjeren prema praktičnosti. Niska linija pojasa daje vozačima jasan pregled, a nakošeni poklopac motora osigurava vidljivu cestu točno ispred vozila. Stražnje staklo se spušta dosta prema dolje, čineći vožnju unatrag mnogo lakšom.” I sve to vrijedi do danas za svaki Golf ikada napravljen.
Od samog početka Volkswagen tvornica u Wolfsburgu i njeni zaposlenici također su imali koristi od uspješnog pokretanja Golfa I. Do danas je samo u Wolfsburgu proizvedeno više od 20 milijuna Golfova. 17 milijuna Golfova proizvedenih je izvan Wolfsburga, kao i u Belgiji, Brazilu, Kini, Maleziji, Meksiku, Slovačkoj i Južnoj Africi, ali i Bosni i Hercegovini. I u tom smislu Golf je svjetski automobil. Njegove su tehnologije uvijek bile tipični primjeri naprednog njemačkog inženjerstva. Ikona bio i ostao.
Komentari