Problem kod 1.9 TDI može biti u električnoj instalaciji, odnosno elektropokretaču, koji ne zavrti motor na dovoljnu brzinu vrtnje potrebnu za paljenje
Kod Volkswagenovog turbodizelaša 1.9 TDI potrebna brzina vrtnje za paljenje iznosi 135/min i tada upravljačka elektronika daje signal za ubrizgavanje goriva…
PITANJE ČITATELJA
Volkswagen Golf 1.9 TDI, 2008., 257.000 km, teško pali kad je hladan. Provjerio sam i sve je u redu s realnim stupnjem kompresije (30 do 32 bara). Prošle sam godine servisirao brizgaljke i čini mi se da nije problem u njima. Što bi mogao biti uzrok?
ODGOVOR DOKTORA
Kad dizelski motor hladan teško pali treba posumnjati na pad tlakova kompresije (propuštanju u cilindrima uslijed istrošenja), zbog čega se ne ostvaruju dovoljno visoke temperature te ne može doći do samozapaljenja goriva, neispravne grijače (ako loše pali na vrlo niskim temperaturama) ili u probleme s ubrizgavanjem.
Kod konkretnog Volkswagenovog turbodizelaša 1.9 TDI problem može biti i u električnoj instalaciji, odnosno elektropokretaču, koji ne zavrti motor na dovoljnu brzinu vrtnje potrebnu za paljenje. To je kod navedenog motora 135/min i tada upravljačka elektronika daje signal za ubrizgavanje goriva.
Problem se može riješiti servisiranjem elektropokretača, odnosno rastavljanjem, čišćenjem četkica i podmazivanjem ležajeva. Može se i reprogramirati računalo na podatak za automatski mjenjač i tada se omogućava paljenje pri 125/min.
Komentari