Najuspješnije marke na našem tržištu novih automobila tijekom protekle godine bile su Volkswagen (udio 11,99 %), Škoda (10,22 %), Kia (7,74 %), Opel (7,46 %) i Dacia (7,30 %)
… a najuspješniji modeli Škoda Octavia (1857), Dacia Duster (1523), Opel Crossland (1284), Dacia Sandero (1229) i Kia Stonic (1025).
Riječ je o podacima registriranih novih automobila, prema izvješću agencije Promocija Plus. Tržišni lider, Volkswagen, ostvario je najbolji rezultat – 5288, druga je Škoda (4506), treća Kia (3413), četvrti Opel (3291), peta Dacia (3217)…
U klasi premium automobila, najuspješniji je tradicionalno, Audi, s 1578 prodanih i tržišnim udjelom 3,58 posto. Drugi je Mercedes-Benz (1208, 2,74 posto), a treći BMW (1156, 2,62 posto).
U 2022. godini na tržištu novih automobila benzinskih je bilo 51,8 posto, hibridnih 20,7 posto, dizelskih 20,3 posto, benzinskih na plin (LPG) 4,1 posto i električnih 3,1 posto.
Dakle, nakon što je 2019. udio dizelaša, koji su više od dva desetljeća dominirali tržištem novih automobila (još uvijek, uvjerljivo, dominiraju tržištem rabljenih!), pao ispod udjela benzinaca, u 2022. su hibridni automobili pretekli dizelske i došli na drugo mjesto.
No, godišnja prodaja novih automobila proteklih je godina tek polovina rekordne iz 2008., od 88.217 vozila.
Komentari