Na temelju desetogodišnjeg istraživanja te više stotina održanih predavanja, kako u Hrvatskoj tako i u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Sloveniji, voditeljica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, Sanela Dropulić, napisala je knjigu ‘Ne posustani, ne odustani!’ koja se bavi krucijalnim propitivanjem poduzetništva – kako biti uspješan?
Na više od 180 stranica autorica knjige tj. vodiča za uspjeh u poduzetništvu jugoistočne Europe raščlanjuje razloge zbog čega se poduzetnice i poduzetnici ovog dijela Starog kontinenta boje neuspjeha te uporno ne shvaćaju da je on sastavni dio do ostvarenja naših ciljeva, bez kojega niti ne mogu doći do vrha.
“Imala sam priliku učiti, boraviti i gledati kako poduzetnici u Sjedinjenim Američkim Državama doživljavaju neuspjeh u poduzetništvu, gdje je on definitivno naučena lekcija nakon koje se ide dalje. Još snažnije, upornije, nepokolebljivije. Žao mi je što na prostorima jugoistočne Europe nema takvih karakternih crta i odlučnosti te mentalne snage mnogih poduzetnica i poduzetnika, iako to vrlo lagano možemo probuditi i primjenjivati. Upravo je moja knjiga ‘Ne posustani, ne odustani!’ svojevrsni recept kako zaviriti u svoju dušu, ali i poslovne sadržaje, okolnosti, uvjetovanosti da bi bili uspješni i prije svega da na tom putu ne posustanemo i ne odustanemo od svojih ciljeva”, rekla je autorica prvog vodiča za uspjeh u poduzetništvu u jugoistočnoj Europi, koji će od prvog dana studenoga biti u prodaji putem Virtualnog poduzetničkog centra (www.poduzetnica.hr).
Knjiga ‘Ne posustani, ne odustani!’ tiskana je donacijama poduzetnica i poduzetnika, sredstvima crowfoundinga te financijskom pomoći Virtualnog ženskog poduzetničkog centra. Sva sredstva od prodaje knjige bit će donirana organizaciji besplatnih edukacija za poduzetnice i poduzetnike, kao i sve one koji to žele postati. Knjiga se može naručiti putem maila [email protected].
S obzirom da je veliki broj poduzetnica i poduzetnika, članica i članova Virtualnog ženskog poduzetničkog centra osobno sudjelovao u nastanku knjige, ali će i pomoći njezinom kupnjom, prva i osnovna misao vodilja bila je iskoristiti knjigu za promociju poduzetništva kao najboljeg karijernog izbora za sve koji u sebi imaju želju biti sami sebi šefovi. Sav prihod od knjige bit će utrošen na organizaciju edukacija koje su prijeko potrebne na ovim prostorima, u cilju je potaknuti poduzetnice i poduzetnike da razmišljaju pobjednički i nepokolebljivo spram svojih poslovnih aktivnosti.
Knjiga potiče kroz različite vježbe i prije svega promišljanja, jačanje vlastitog pobjedničkog karaktera, razvoja optimizma pa čak i kad nam se čini sve bezizlazno te promiče pozitivno razmišljanje i djelovanje, kao ključni razlog zbog kojega ćemo biti u stanju doći do uspjeha. Prve koje su pročitale knjigu bile su poduzetnice od Makedonije do Slovenije, uspješne ne samo u svom poslovnom poduhvatu, nego i javnom radu, te su nakon čitanja – složne u jednom – “ova knjiga prijeko nam je trebala, ne samo da naučimo nikada ne odustati od svojih namjera, nego da se i podsjetimo što nam je raditi, ako se pokolebamo na svom putu prema uspjehu”.
Komentari