Vlasnik ‘Cuspisa’: S Berošem nisam prijatelj, a s Ministarstvom zdravstva poslujemo još od 2004.

Autor:

07.04.2022., Zagreb - Vinko Kojundžić, direktur tvrtke Cuspis. 

Photo Sasa ZinajaNFoto

Saša Zinaja/Nfoto

Nisam prijatelj s ministrom zdravstva Vilijem Berošem, a poslovna suradnja tvrtke ‘Cuspis‘ s Ministarstvom zdravstva počela je davno prije nego što je Beroš došao u Ministarstvo. To je za novi Nacional izjavio Vinko Kojundžić, vlasnik informatičke tvrtke ‘Cuspis, koja je za Ministarstvo zdravstva izrađivala softver za kampanju ‘Cijepi se’, kojim javnost nije bila zadovoljna.

U platformu CijepiSe utrošeno je gotovo četiri i pol milijuna kuna. Tko ju je zapravo radio?

Usred rasprave o novoj rekonstrukciji vlade Andreja Plenkovića, u javnosti je eksplodirala afera vezana za ministra zdravstva, pa se najavljuje i njegov odstrel iz Vlade. Sve to zbog činjenice da je vrijedan posao izrade, kako se kasnije pokazalo, problematičnog softvera za kampanju „Cijepi se“, povjerio navodno svom znancu Vinku Kojundžiću i njegovoj informatičkoj tvrtki ‘Cuspis’, što je latinski naziv za srčani zalistak.

U intervjuu Nacionalovu novinaru Draganu Đuriću, Kojundžić je iznio svoju interpretaciju tog posla, tvrdeći da ministra nije poznavao prije nego što je Beroš došao u Ministarstvo zdravstva. “Prije dolaska u Ministarstvo nikad ga nisam vidio, a ni čuo za njega. Prvi sam ga put sreo na jednom od sastanaka u Ministarstvu 2018.”, kazao je Kojundžić, koji tvrdi da Beroš i on nisu prijatelji.

Također, Kojundžić tvrdi kako “nije istina da je Cuspis počeo poslovati s Ministarstvom zdravstva kada je Beroš došao na dužnost pomoćnika ministra”. Poslovna suradnja tvrtke s Ministarstvom, tvrdi Kojundžić, počela je još 2004., a obnovljena je 2017., “kada Beroša uopće nije bilo u Ministarstvu”. “Tek je poslije Beroš postao pomoćnik ministra. Točno je da smo počeli dobivati isplate kada je on postao pomoćnik ministra zdravstva, ali ne zbog suradnje s njim osobno”, tvrdi Kojundžić.

O svim okolnostima uvođenja softvera za kontroverznu kampanju ‘Cijepi se’, kako ih interpretira vlasnik jedne od tvrtki koje su kreirale taj softver, pročitajte u novom broju Nacionala.

Vinko Kojundžić: “Sporni natječaj bio je objavljen kada Beroša nije bilo nigdje”

 

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.