CAMMEO GRUPA ĆE SVOJ SOFTVER ZA NAVIGACIJU I UPRAVLJANJE uskoro distribuirati taksistima u Kataru. U Hrvatskoj konstantno zapošljava nove ljude i širi poslovanje na nove gradove, a nedavno je pokrenula i Taxi Akademiju
Vladimir Minovski, direktor i vlasnik Cammeo grupe, 5. prosinca trebao bi potpisati ugovor s ekskluzivnim zastupnikom iz Katara koji će na tržištu te bliskoistočne države distribuirati njihov Taxi Navigator softver. Radi se softverskom sustavu, implementiranom u sva Cammeo taksi vozila u Hrvatskoj, koji bi uskoro moglo koristiti pet različitih taksi tvrtki u više od 2.500 vozila u Dohi, glavnom katarskom gradu.
Taj poslovni uspjeh Cammeo grupe rezultat je, prema riječima Minovskog, gotovo desetgodišnjeg nastojanja tvrtke da putnicima pruži što kvalitetniju uslugu i precizno prati sve dijelove poslovanja zbog kojeg su razvili vlastiti sustav za navigaciju i kontrolu rada. “Taxi Navigator jedini na tržištu nudi analizu učinka vozača, analizu pozivnog centra i još puno korisnih aplikacija koje ga trenutno čine puno naprednijim od drugih sustava. Ja, na primjer, mogu iz bilo kojeg dijela svijeta u stvarnom vremenu pratiti poslovanje u svih šest gradova u Hrvatskoj gdje trenutno postoji naša taksi usluga”, objasnio je Minovski za Nacional.
Trenutno osim u Hrvatskoj, njihov sustav koristi se i u 2000 taksi vozila na području Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Kosova. Taxi Navigator razvijali su na bazi vlastitog iskustva kao i na prijedloge svojih korisnika. U planu imaju na istoj platformi uskoro razviti i sustav za usluge prijevoza limuzinama (limo service). “Smatram da bi naš sustav povećao učinkovitost i bio od koristi svima koji se bave prijevozom i dostavama pa čak i pošti”, rekao je Minovski.
Cammeo grupacija, pored razvoja vlastitog softvera, ove godine povećava i broj taksista u Zagrebu, Rijeci, Osijeku, Varaždinu i Šibeniku, ali planira uskoro pokrenuti posao i u drugim hrvatskim gradovima: Zadru, Splitu, Puli, Dubrovniku, Karlovcu, Čakovcu, Koprivnici, Opatiji, Crikvenici, Slavonskom Brodu i Gospiću.
Za nove vozače prije desetak dana osnovali su Taksi Akademiju, besplatnu školu u kojoj polaznici stječu potrebna znanja za obavljane posla u Cammeu. “Svakog ponedjeljka dolaze nam novi kandidati na edukaciju koja traje sedam dana. Nakon toga dva dana rade s mentorom kao suvozačem. Kad polože sve testove, kreću na samostalni 30-dnevni probni rad. U tom razdoblju anketiramo njihove putnike i tek nakon pozitivno ocijenjenog rada mogu dobiti licencu za rad”, objasnio je Minovski.
U svrhu širenja poslovanja i zapošljavanja novih ljudi, pokrenuli su i Taxi Cammeo Franšizu s čime ukupno broje 714 zaposlenih. Radi se o modelu u kojem osobama s licencom za pružanje taksi usluga nude vozilo jednako opremljeno kao i Cammeovo, da pristupe zajedničkom sustavu, ali i da zbog učinkovitijeg poslovanja zaposle još najmanje jednu osobu kako bi uslugu mogli pružati 24 sata dnevno, 365 dana u godini. “Franšizer ne razmišlja o održavanju vozila. Dobivaju novu Daciju na plin, fiksne mjesečne troškove i punu podršku iz našeg sustava. Pri tome putnicima nude jednaku cijenu i kvalitetu vožnje, a mi s većim brojem vozila postajemo brži i efikasniji”, dodao je Minovski.
‘LJUBAZNI TAKSIST koji zna ugodno razgovarati s putnikom i koji pomaže ljudima oko prtljage i slično, može zaraditi ukupno, s napojnicama, i do 10.000 kuna mjesečno’, tvrdi Minovski
Današnji posao taksista u Cammeu smatra pristojnim i isplativim. Napomenuo je i da su taksisti kod njih često i visokoobrazovani ljudi s po dvama fakultetima te da prosječna primanja dobrog vozača mogu biti veća od 7.000 kuna. “Ljubazni taksist s čistim i urednim vozilom, koji zna ugodno razgovarati s putnikom i koji pomaže ljudima oko prtljage i slično, može zaraditi ukupno, s napojnicama, i do 10.000 kuna mjesečno”, tvrdi Minovski.
U planu Cammeo grupe trenutno je svakog mjeseca zaposliti 20 novih franšizoprimaca i minimalno 40 zaposlenih, otvarati franšize u novim gradovima, a najviše u Zagrebu. Cilj im je u Zagrebu imati 200 vozila umjesto trenutnih 120, jer im se događaju situacije da ne stignu odraditi sve narudžbe. Događa se da u nekim trenutcima ne stignu odraditi čak i do 30 posto vožnji. Minovski vjeruje i da će kroz iduće dvije do tri godine u Zagrebu imati i 300 vozila: “Namjera nam je polako rasti kako našim franšizerima i svojim vozačima ne bismo stvarali internu konkurenciju.”
Govoreći o konkurenciji osvrnuo se na Uber uslugu koja odnedavno postoji u Zagrebu. Smatra je nelojalnom konkurencijom jer ne posluje po istim pravilima kao i svi drugi, ali isto tako tvrdi da im promet nije pao otkad se pojavila. “Upravo suprotno, svakog mjeseca imamo veći promet. Bilježimo porast od 20 posto u odnosu na lani, što znači da uživamo sve veće povjerenje korisnika”, napomenuo je Minovski te dodao da im se do sada u sustav franšiza priključilo i 10 vlasnika licenci iz Radio Taxi Zagreba. Franšizeri dobivaju na korištenje Taxi Navigator softver, kao i sve usluge zajedničkog pozivnog centra. “Putem tog sustava franšizer ima uvid u sve potrebne informacije: koliko je vozio, koliko zaradio, koliko goriva potrošio, može izračunati cijenu kilometra, koliko je poziva njegov vozač imao, koliko ih je odbio… Sve to radimo kako bi taksisti imali više vožnji, time veću zaradu, a putnici bolju uslugu. Po tome je naš softverski sustav najnapredniji od drugih koje sam do sada vidio”, istaknuo je Minovski.
U posljednje vrijeme bilježe i sve manje incidentnih situacija svojih taksista, kojih ipak ima i to najčešće vikendom. Smatra i da bi naoružavanje taksista bilo potpuno pogrešno te da o tome uopće ne razmišljaju. “Situacija se najbolje rješava uljuđeno. Naši vozači ne pohađaju nikakve tečajeve samoobrane, polazimo od toga da se sve može riješiti pravilnim psihološkim pristupom i komunikacijom”, rekao je Minovski koji je zadovoljan i što su se fizički nasrtaji Radio Taxi Zagreba također smirili. “Preživjeli smo ulične obračune s konkurencijom i izrasli u tvrtku koja prodaje svoj sustav rada u svijetu te ga konstantno unaprjeđuje i usavršava. U skoroj budućnosti uvest ćemo i brojne loyalty programe kako bismo nagradili česte putnike u našim vozilima i još više unaprijedili naše usluge”, zaključio je Minovski.
Komentari