VISOKE AKONTACIJE Direktor Međimurje-plina: ‘Spremni smo razmotriti…’

Autor:

28.08.2014., Cakovec - Nenad Hranilovic, direktor tvrtke Medjimurje plin. Photo: Marko Jurinec/PIXSELL

Marko Jurinec/PIXSELL

Direktor Međimurje-plina Nenad Hranilović objasnio je za N1 zašto je dio građana dobio visoke akontacije za plin nakon što su se iz opskrbe od Gradske plinare Zagreb prebacili na Međimurje-plin. Istaknuo je da je najveća akontacija koja je stigla Zagrepčanima 1.800 eura: “Slučajeva od 500 eura ima 70, od 300 eura ima nešto više, ali to nije jedna uplatnica nego zbir tromjesečnih uplatnica. Kada govorimo o računu od 300 eura, onda je to tri puta po 100 eura. Iznos akontacijskih rata temelji se na povijesnoj potrošnji utemeljenoj za zadnji kvartal 2023. godine, listopad, studeni i prosinac. Niz podataka koji su se povukli iz registra obračuna mjernih mjesta koji vodi HROTE, ali podaci su dostavljeni od Gradske plinare Zagreb”, kazao je.

Direktor Međimurje-plina naveo je da je faktor cijene plina opće poznat i utvrđen od strane HERA-e: “Ima nekih pomaka u odnosu na prošlu godinu, uz subvenciju Vlade, korekcije su 10-ak posto prema gore, ali znamo da je plin skupi energent, situacija na tržištu je takva kakva je, dosta zavisimo i od geopolitičke situacije. U tom kontekstu je određena i naša cijena, radi se samo o količini koja je utvrđena registrom, za njih ne odgovaramo i tako smo ispostavili uplatnice.”

“Podatke smo bili dužni dobiti do 8. listopada, a podatke nismo dobili u potpunosti od Gradske plinare Zagreb. To su podaci koji su iz Registra obračuna mjernih mjesta, ali samo za one koji su u javnoj usluzi, nismo ih u potpunosti dobili”, dodao je Hranilović.

Hranilović je kazao da Međimurje-plin još uvijek nema podatke o 962 kupca. Odgovorio je o na pitanje je li moguće da je akontacijska rata veća u odnosu na stvarnu potrošnju nekih građana: “Mislim da ne, mi smo te rate ispostavili prema utvrđenim iznosima potrošnje. S naše strane pogreške nema.” “Pozivamo sve one koji sumnjaju i spremni smo to razmotriti i izaći ususret kupcima za njihovu dobrobit”, dodao je Hranilović. “Nismo otvorili urede zato što moramo, želimo se zbližiti s kupcima i poljuljano povjerene izgraditi i biti jako dobar opskrbljivač”, dodao je direktor Međimurje-plina.

ZBRKA I VISOKE CIJENE Međimurje-plin Zagrepčanima poslao akontacije i do 500 eura mjesečno

Hranilović je objasnio hoće li građani moći samostalno očitavati brojila: “Samoočitanje će biti moguće od 1. siječnja. Za obvezu očitanja je zadužena Gradska plinara Zagreb za distribuciju, to je drugo poduzeće. Oni su u ovom periodu morali to učiniti, u prijelaznom razdoblju prebacivanja i razgraničavanja što je tržišna usluga Gradske plinare Zagreb Opskrbe, a što je javna usluga koju opskrbljujemo mi.”

Odgovorio je na pitanje je li im Gradska plinara Zagreb Opskrba postavila zamku ako su uspjeli da sve neplatiše ostanu u Međimurje-plinu: “Mi ne dijelimo građana na one prvog i drugog reda, nama su svi dobrodošli. Došli smo u Zagreb da tu ostanemo duže vrijeme i da se pojavimo kao pouzdan opskrbljivač, sve ostalo su špekulacije. Zadovoljni smo sa svim kupcima, to nam postavlja bazu za detalje. Već smo najavili da ćemo ići i sa 20 centi nižom cijenom, a možda će biti i niža.”

I DALJE SU JEFTINIJI Međimurje-plin prijavio Zagrebačku gradsku plinaru zbog tisuća nepotpisanih zahtjeva

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.