Više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranice utjecale na porast broja gostiju

Autor:

Marko Prpic/PIXSELL

Povodom drugog HoReCa MeetUpa koji će se održati u utorak (10. travnja) u inovacijskom centru HUB385, METRO je u suradnji s agencijom Hendal1 proveo istraživanje o korištenju i utjecaju digitalnih kanala u HoReCa sektoru.

Istraživanje je pokazalo kako 56 posto hotela, restorana i kafića ima vlastitu web stranicu, a 72 posto njih prisutno je na Facebooku, pri čemu više od 85 posto hotelijera i ugostitelja smatra da su web i Facebook stranica utjecale na porast broja gostiju.

Hoteli su najprisutniji na digitalnim kanalima – devet od deset hotela ima web stranicu, a više od 76 posto prisutno je na Facebooku. Kada je u pitanju utjecaj digitalnih kanala na broj gostiju u hotelima, značajan utjecaj imaju upravo Facebook i web stranica.

Među restoranima digitalna prisutnost najznačajnija je na Facebooku – osam od deset restorana ima Facebook stranicu, dok šest od deset ima web stranicu. Da je Facebook stranica doprinijela značajnom porastu broja gostiju smatra 41.3 posto restorana, dok 29 posto isto pripisuje web stranici.

Najslabiju digitalnu prisutnost imaju kafići koji naglasak stavljaju na Facebook – šest od deset kafića ima Facebook stranicu, a četiri od deset web stranicu. Pri tome 13 posto kafića ima namjeru uskoro pokrenuti web stranicu.

Upravo zbog značajnog utjecaja digitalne prisutnosti na njihovo poslovanje, METRO će na HoReCa MeetUpu predstaviti digitalna rješenja koja će hotelijerima i ugostiteljima omogućiti besplatno i jednostavno kreiranje te hosting web stranice, kao i korištenje besplatne aplikacije za online rezervacije.

O važnosti inovacije i digitalizacije za HoReCa sektor govorit će Arnd Stoehr, direktor strateškog razvoja METRO-a AG, a rezultate cijelog istraživanja predstavit će Roberto Mancuso, predsjednik Uprave METRO-a Hrvatska.

METRO će predstaviti i digitalne trendove u HoReCa sektoru u sklopu okruglog stola u kojem će sudjelovati predstavnici HoReCa industrije.

Komentari

Morate biti ulogirani da biste dodali komentar.