Od danas je na Google play storeu dostupna aplikacija Wishster, namijenjena olakšavanju kupnje na fizičkim lokacijama.
Koristeći slike koje izrađuju korisnici i lokacijske usluge, kroz aplikaciju se izrađuje pregledna šoping-lista te se omogućuje brza povratna informacija prijatelja koja može utjecati na odluku o kupnji. Na taj način vlasnici pametnih telefona mogu vrlo lako, koristeći aplikaciju, uključiti prijatelje u svoju kupnju, ali i vratiti se poslije artiklima koji im se sviđaju. Aplikaciju je razvila zagrebačka agencija Cinnamon, a projekt je uspješno prošao i inkubacijski program Zagrebačkog Inkubatora Poduzetništva (ZIP).
“Primijetili smo da su gotovo sve aplikacije za šoping usmjerene na online kupnju, što je apsolutno u skladu s trendovima. Svjesni smo toga da udio online trgovine nezaustavljivo raste, no segment klasične trgovine i dalje drži većinski udio i uvjereni smo da postoji prostor za integraciju modernih alata u taj koncept. Razvojem Wishstera željeli smo ponuditi alat koji pomaže korisnicima upravo tijekom klasičnog šopinga. Većina kupaca traži feedback od prijatelja prije negoli donese odluku o kupnji, a Wishster im upravo to nudi: specijalizirani kanal komunikacije o predmetima koje su vidjeli u dućanima i koji im se sviđaju”, opisao je ideju koja stoji iza aplikacije voditelj projekta Branimir Barišić.
“Od same ideje do prototipa trebalo nam je nekoliko mjeseci, a tada smo primljeni u inkubacijski program ZIP-a. U tom smo razdoblju imali nekoliko iteracija aplikacije da bismo je što bolje prilagodili zahtjevima potencijalnih korisnika. Imali smo nekoliko testnih faza i vjerujem da smo postigli optimum”, rekao je vlasnik agencije Cinnamon i voditelj razvoja aplikacije, Ivan Kovač.
Nakon uspješnog lansiranja aplikacije Blanket, agencija Cinnamon nastavlja predstavljati mobilne aplikacije razvijene za samu agenciju. Wishster trenutačno pregovara o suradnji s nekoliko retailera, a uskoro će biti objavljeni i prvi zaključeni ugovori. Paralelno s time, razvojni tim radi na dodatnim funkcionalnostima kako bi aplikacija pružila što sadržajniji doživljaj kupnje svojim korisnicima.
Komentari