Hrvatski izvoz sve više se očituje i kroz izvoz uslužnih djelatnosti, svjedok tome je i veliki poslovni uspijeh Ideo kreativne branding agencije koja je nedavno dogovorila suradnju s kompanijom Cerealto, globalnim private label proizvođačem hrane.
“Naša suradnja započela je 2016. godine nakon nekoliko tjedana pregovora i konačnog dogovora na sajmu hrane u Amsterdamu. Dogovor koji je postignut odnosi se na postavljanje kreativnog branding koncepta i pripremanja poduzeća Cerealto na svim sajmovima na kojima će sudjelovati. Kreativni branding koncept je zanimljivo postavljen kroz grafizme i pripadajuće kolor kodove koji pokrivaju izrazito široki segment različitih kategorija proizvoda te omogućavaju zanimljivu komunikacijsku interakciju svakog segmenta pojedinačno”, ističu osnivačice i partnerice agencije Ideo, Tanja Katić Sviličić i Amra Ajanović Perić, čija suradnja uspješno traje već skoro dva desetljeća.
Kreativni branding koncept se odnosi na čitavi vizualni identitet predstavljanja poduzeća i na sve materijale koji služe u promociji Cerealta na međunarodnim sajmovima. Do sad su u agenciji Ideo za Cerealtu uspješno odradili sajmove u Parizu, Chicagu i Dubaiju, a suradnju nastavljaju i kroz sajmove u 2017. godini. U međuvremenu suradnja se, osim na segment brendiranja na sajmovima, proširila i na oblikovanje korporativnih materijala poduzeća.
Komentari