Vlasnik Info Media Groupa Vedran Pušić u ekskluzivnom razgovoru za Nacional, svom prvom istupu u hrvatskim medijima, detaljno je opisao pozadinu posla s Gradom i ZET-om te prokomentirao optužbe da je ‘blizak s Miloradom Dodikom’
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević lani je započeo „bitku za plave tramvaje“, odnosno, uklanjanje reklama s vozila javnog prijevoza, no taj Tomaševićev potez pretvorio se u otvoreni obračun s tvrtkom Info Media Group, koja je pobijedila na natječaju i dobila posao. U tom ratu, sada je izvjesno, bit će podnesene i brojne tužbe i kaznene prijave. Ta tvrtka specijalizirana je upravo za tu vrstu oglašavanja, osnovana je u Banjoj Luci, a danas djeluje u sedamdesetak gradova u više država regije. Ugovor sa Zagrebačkim električnim tramvajem (ZET), odnosno Gradom Zagrebom, sklopljen je nekoliko mjeseci prije smjene vlasti i to je – osim navodne želje da zaustavi „vašar“ na gradskim ulicama – bio jedan od gradonačelnikovih motiva za prekid suradnje. Sam petogodišnji ugovor, vrijedan 20 milijuna kuna, formalno je razvrgnut u listopadu prošle godine s otkaznim rokom od tri mjeseca, a u tom periodu iz tvrtke IMG nastojali su pronaći kompromisno rješenje za nastavak suradnje, u čemu nisu uspjeli. Prošloga tjedna najavili su podizanje brojnih tužbi i kaznenih prijava.
Vlasnik IMG-a Vedran Pušić u ekskluzivnom razgovoru za Nacional, svom prvom istupu u hrvatskim medijima, detaljno je opisao pozadinu cijelog posla, prokomentirao optužbe da je „blizak s Miloradom Dodikom“ te objasnio kako je do sklapanja i razvrgavanja ugovora uopće došlo. Osvrnuo se i na hajku kojoj je, tvrdi, bio izložen od samog ulaska na hrvatsko tržište, a za početak je želio naglasiti da ni za ovaj ni za buduće javne istupe nije angažirao nikakvu PR tvrtku koja bi „blatila Zagreb“, što je, barem kako on tvrdi, informacija koju je plasirao sam Tomislav Tomašević…
Komentari