Osnivanjem Radničkog vijeća važan je iskorak u industriji korisničke podrške u Hrvatskoj. Tako City Connect u vijeću broji pet članova a za predsjednika je odabran Dino Korent.
City Connect tvrtka je specijalizirana za pružanje usluga omnichannel korisničke podrške te korisničkog iskustva. Broji preko 1100 zaposlenika i usmjerena je na tržišta Njemačke, Beneluxa, Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Kanade, Australije te drugih EU zemalja, piše Slobodna.
Odmah su predstavili programske ciljeve
Osnovni cilj je prioritet uspostave dijaloga s Upravom u kojem će moći otvoreno pregovarati oko još boljih općih uvjeta rada, kao što je godišnji i dnevni odmor te financijskih uvjeta, usklađivanje s trenutnim ekonomskim okolišem.
Dino Korent zadovoljan je oformljenim vijećem. “Nakon dugotrajnog i zahtjevnog procesa, napokon smo uspjeli u oformljivanju Radničkog vijeća. Postulati tvrtke, između ostalog, trebaju biti zadovoljstvo zaposlenika radnom okolinom i poštivanjem radničkih prava. Stoga smo si zadali određene ciljeve s kojima ćemo izaći pred Upravu, a to je prije svega uspostava produktivnog, iskrenog i otvorenog dijaloga te informiranje radnika o svim planovima, aktivno uključivanje u socijalnu politiku, izradu plana za iduću godinu. Također, aktivno ćemo djelovati u politici poboljšanja uvjeta rada, godišnjeg i dnevnog odmora te dijaloga oko dodatnih benefita za radnike”, rekao je.
Nadaju se da su pokrenuli pozitivan trend u kojem će potencirati prvenstveno aktivno sudjelovanje u donošenju odluka tvrtke koje se tiču uvjeta rada, što je značajan dodatan način na koji City Connect može poboljšati kvalitetu profesionalnih, a time i privatnih života svojih zaposlenika.
Iako od početka poslovanja zaposlenici dobivaju uskrsnice, božićnice i darove za djecu, ovime se otvaraju nove mogućnosti sudjelovanja zaposlenika u upravljačkim odlukama tvrtke, piše Slobodna.
Ivica Mađura, predsjednik Uprave City Connecta je pak rekao kako smatra da njihovi zaposlenici moraju biti uključeni u proces poslovanja te da zajedno s upravom moraju preuzeti odgovornost za ključna pitanja vezana za kompaniju i radnike. “Time se ostvaruje i veća mogućnost dijaloga između zaposlenika i Uprave što je praksa koju pozdravljamo, želimo znati na koji način mi možemo biti bolja podrška zaposlenicima, a time i u djelovanju cijele naše kompanije”, izjavio je.
Komentari