Ustavni sud u utorak je na svojoj redovnoj sjednici raspravljao o kampanji Ministarstva rada vezanoj uz mirovinsku reformu.
Predsjednik Ustavnog suda Miroslav Šeparović kazao je za N1 da je očitovanje zatražio odmah, bez odlaganja. Nakon toga će Ustavni sud odlučili o tome kako će i hoće li poduzeti druge radnje.
“Tražimo ga da detaljno obrazloži iz kojih sredstava se financiraju spotovi, koliko je do sada potrošeno i koliko će ukupno biti potrošeno. Izvješće smo tražili odmah i bez odlaganja nakon čega ćemo odlučiti hoćemo li nešto poduzimati kao Ustavni sud”, rekao je Šeparović.
Grbin: Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju
Saborski zastupnik SDP-a Peđa Grbin u petak je, podsjetimo, otkrio da se dopisom obratio Ustavnom sudu jer smatra da Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju, a vezano za sindikalnu inicijativu ’67 je previše’.
Grbin je pozvao Ustavni sud da iskoriste svoje ovlasti iz članka 87. i 89. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu, odnosno ovlasti koje im omogućavaju da nadziru radnje u referendumskog postupka, te da sudionike u referendumskom postupku, u konkretnom slučaju, državna tijela, upozori da njihovo ponašanje nije u skladu s Ustavnom i zakonom. ustvrdio je kako Vlada javnim novcem financira protureferendumsku kampanju.
Grbin je podsjetio i na slučaj iz Slovenije u kojem je Vrhovni sud Slovenije, nakon odluke tamošnjeg Ustavnog suda ukinuo rezultate referenduma jer je Vlada Slovenije koristila javna sredstva kako bi vodila kampanju protiv referendumske inicijative. Kazao je kako bi bilo vrlo korisno za sve koji sudjeluju u ovom postupku da Ustavni sud reagira.
Pavić: Riječ je o kontinuiranom informiranju građana
Ministar rada i mirovinskog sustava Marko Pavić, pak, na konferenciji za novinare održanoj prošlog četvrtka odbacio je da je kampanja koju provodi u medijima istovremeno s prikupljanjem potpisa sindikalne inicijative “67 je previše” usmjerena protiv sindikalnog referenduma. Pavić kaže da se radi o kontinuiranom informiranju građana.
“Kampanja je nastala u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava, nismo koristili vanjske agencije, izradu spota platili smo 18.000 kuna plus PDV, a troškove kampanje ćemo javno obznaniti nakon njezina završetka”, rekao je Pavić.
Komentari