[quote_box_center]
-
Damir Očko (1977.) u posljednjih se deset godina afirmirao na domaćoj i inozemnoj sceni, njegovi video radovi, filmovi, poezija i djela na papiru nedavno su bili izloženi u Dublinu, Grazu, Parizu, Salernu, Dusseldorfu
[/quote_box_center]
Filmovi multimedijalnog umjetnika Damira Očka, kojim nastavlja istraživanje ljudskog tijela kao društvenog i političkog subjekta, otputovali su na 56. Venecijanski bijenale, međunarodnu izložbu vizualne umjetnosti na kojoj taj multimedijalni umjetnik mlađe generacije predstavlja Hrvatsku.
Očko će u četvrtak, 7. svibnja predstaviti svoj projekt “Studije drhtanja: Treći stupanj”, koji čine i eksperimentalni filmovi “TK”, premijerno predstavljen u Grazu, te “Treći stupanj” koji se nadovezuje na prvi i nastaje posebno za hrvatski paviljon u Veneciji, izvijestio je Hrvatski audiovizualni centar, uz čiju su potporu ti filmovi nastali.
“TK” (naslov je onomatopejski opis zvuka kamena ili zagriza zubiju) kratkometražni je eksperimentalni film, nastao u produkciji Kreativnog sindikata, koji u središte pozornosti vraća umjetnikovo zanimanje za jezik tijela i njegov odnos sa socio-političkim kontekstom fizičkog prisustva, a “Treći stupanj” se bavi ulogom umjetnika u samom procesu stvaranja radova. U kustoskoj koncepciji francuskog kritičara i kustosa Marca Bembekoffa, Očkov postav priredit će se u Palači Pisani S. Marina.
Po riječima samog umjetnika, ti su filmovi dio Studije drhtanja kojima se bavim proteklih nekoliko godina, a kako su oba rada složena i produkcijski zahtjevna potpora HAVC-a uvelike je pomogla u njihovoj realizaciji.
Njegov projekt za Veneciju bavi se prostorom koji postoji između ta dva filma. Izložba je zamišljena tako da se između dva filma otvara prostor nekog trećeg proširenog filma, a na njoj je i cijeli spektar radova vezanih ne samo za filmove, nego i za moju poeziju, ustvrdio je.
Damir Očko (1977.) u posljednjih se deset godina afirmirao na domaćoj i inozemnoj sceni, njegovi video radovi, filmovi, poezija i djela na papiru nedavno su bili izloženi u Dublinu, Grazu, Parizu, Salernu, Dusseldorfu. Sudjelovao je na brojnim skupnim izložbama s institucijama, a djela mu se nalaze u mnogim svjetskim javnim i privatnim zbirkama.
Komentari